Gå til innhold

Hvordan best hunter-kite drakki?


Anbefalte innlegg

Javel!

 

Ganske nylig blitt lvl 60 (hunter) og var på mitt første UBRS run her om dagen. Der fikk jeg beskjed om å "kite" drakki og fikk en kort forklaring på hvordan. Dette endte med at drakki drepte meg midt på broen i ett angrep og kom altfor tidlig tilbake..

 

Mitt spørsmål er da; hva er den ideelle taktikken for å holde på oppmerksomheten hans lengst mulig og samtidig holde meg i live selv?

Endret av Gummun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har fattet at man skal gjøre er vel å først pulle med et eller annet, arcane shot funker sikkert fett, dermed setter du opp en freezing trap (kanskje det var frost trap, det var iallefall den trapen som man blir slowa av) mens du løper over brua. Sett den før du kommer ut på brua. Dermed tror jeg du bare skal bruke aspect of the cheetah og løpe inn til the beast rommet. Men er desverre ikke helt sikker, dette er iallefall basics. Jeg hadde personlig pulle med arcane shot og sendt dyret mitt på han mens jeg løp selv over brua, dermed kan du holde deg lenger i live.

 

Vet ikke om conc. shot virker på han, tviler. Til slutt må du selvfølgelig feigne death og la han komme tilbake til rommet sitt. (evt ta "suicide og sette trap/pulle han enda en gang før han kommer tilbake. Regner ikke med at du rekker å feigne en gang til før han tar knekken på deg)

Lenke til kommentar

Ja distracting shot er vel lurt så han ikke klikker på noen stakkars cloth healere ;p.

 

Edit: Hver gang en huntar skulle til å kite drakki så sa folk at han skulle til beast room, men smaken er vel baken skulle jeg tro. Er ganske enkelt så lenge du holder han på avstand, men til Beast room gir vel teamet ditt greit med tid og man slepper å vente så lenge.

Endret av Marti
Lenke til kommentar

Ha pet på passive mode, når du har pullet Drakkis til kanten av brua setter du pet på ham. Skyt på ham fra max range mens han dreper pet. Så kiter du videre inn til Beast room, helt inn til hjørnet der Beast sto. Feign Death der og så følger du etter Drakkis tilbake til resten av raidet. Hvis de ikke har gjort seg ferdig med adds enda kan du kjøre en ny pull på Drakkis før han når raidet.

 

Viktig å holde avstand så han ikke får kjørt Conflagrate, da er du grillmat.

Lenke til kommentar
Ha pet på passive mode, når du har pullet Drakkis til kanten av brua setter du pet på ham. Skyt på ham fra max range mens han dreper pet. Så kiter du videre inn til Beast room, helt inn til hjørnet der Beast sto. Feign Death der og så følger du etter Drakkis tilbake til resten av raidet. Hvis de ikke har gjort seg ferdig med adds enda kan du kjøre en ny pull på Drakkis før han når raidet.

 

Viktig å holde avstand så han ikke får kjørt Conflagrate, da er du grillmat.

6614419[/snapback]

 

VAr det han brukte på meg!

Lenke til kommentar
dermed setter du opp en freezing trap (kanskje det var frost trap, det var iallefall den trapen som man blir slowa av) mens du løper over brua

6614162[/snapback]

 

Sikkert bedre å sette opp en frost trap på brua før du puller, siden du ikke kan legge traps i combat.

6617048[/snapback]

 

Oi, glemte det xD

Lenke til kommentar
kita han lett som mage..

6614494[/snapback]

Er jo ikke dette trådstarter spørr om, han er hunter ikke mage...

 

Jeg vil tro at det bare er å bruke slowing traps og til slutt FD. Den bossen er vel np uansett. :)

6620250[/snapback]

Kite han til Vael xD

 

Neida, jeg kita han som regel til beast's rom før jeg kalte fram pettet mitt, fikk det til å angripe -> FD, så stå opp etter at pettet er dødt og løpe etter drakki tilbake til resten av gruppa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...