Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en og internett "lagger"


Anbefalte innlegg

Hello alle sammen, jeg har slete meg at pc og internett bygger å lagger av og til.. eller ganske ofte, det kan ta opp til 5min å åpne ei internett side (samme hvilken) og pc, hakker noe sinsykt av og til. dette skjer når jeg ikke kjører noen harde programm/spill på maskinen.

 

det kan være rett etter oppstart eller etter et par timer, det første jeg tenkte at det kunne være varmt til pc'en (MB 48 grader, CPU 50 grader) det blir veldig varmt på kåken min om sommeren. men tror ikke at dette skal være så alt for høye tempraturer.

 

MB driver er oppgradert, jeg har kjørt house call virus prog (safe mode) , CCleaner,

spybot S&D, Bitdefender 9 OG Ewido anti-spyware. funne litt men det er snakk om 1-2 spyware og 0 virus.. men har enda problemet.

 

 

etter jeg starta pc'en på nytt fra safemode vart det svart skjerm med en Y mindt på skjermen.. jeg slo av pc'en, venta i 5min og slo den på igjen.. kom meg inn i windows og de samme galme problemene kom igjen.. jeg vet at jeg har en stabil internett linje for nedlastning kan stå å gå på en gjevn fart når det plutselig bynner å gå seint.

 

så hva kan dette være?

 

håper på at jeg kan få litt hjelp her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...