Gå til innhold

Elkjøp leverer varene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bestilte en skriver hos elkjøp sist onsdag, 9.aug. Ettersom jeg ikke fikk bekreftelse på at varen var sendt, og heller ikke fant noe info om ordren på nettsidene, ringte jeg kundeservice sent torsdag. Etter ca 15 min (arg) fikk jeg snakke med kundekonsulent som kunne fortelle at pakken var ferdig pakket og klar til utsending fredag morgen. Bedre sent enn aldri, så slo meg til ro med det. Fikk i dag mail fra elkjøp om at pakken ble sendt ut i morges, 14. aug. Syns det er dårlig service av elkjøp å bruke 3 virkedager på å få sendt ut pakken, spesielt når jeg ble lovd at den skulle sendes fredag. Mistenker

at kundekonsulent dro en hvit løgn for at jeg skulle opprettholde bestillingen. Kanskje en bagatell, men nok til at jeg ikke bestiller hos elkjøp igjen.

Lenke til kommentar
Vel. er det ikke meninga at du betaler så skal du få varen?

Skjønner ikke hvorfor Elkjøp skal få skryt for å levere varene sine.

6673565[/snapback]

 

Fordi jeg ble sjokkert over hvor raskt jeg fikk varen, hadde faktisk ikke forventet å få den i det hele tatt. :ermm:

6677526[/snapback]

 

hvorfor ikke?

6678286[/snapback]

 

Fordi jeg kun har hørt negativt om Elkjøp...

Lenke til kommentar
Vel. er det ikke meninga at du betaler så skal du få varen?

Skjønner ikke hvorfor Elkjøp skal få skryt for å levere varene sine.

6673565[/snapback]

 

Fordi jeg ble sjokkert over hvor raskt jeg fikk varen, hadde faktisk ikke forventet å få den i det hele tatt. :ermm:

6677526[/snapback]

 

hvorfor ikke?

6678286[/snapback]

 

Fordi jeg kun har hørt negativt om Elkjøp...

6684065[/snapback]

 

 

Ikke forventet å få den? *ler* Hvis du har hørt nok elendig om elkjøp til at du ikke forventer å få tingene du betaler for.. hadde jeg aldri i verden giddi å handla der.. Seff vil du motta varen du bestiller.. varierer bare litt på tid.. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte meg ett skjermkort fra mpx mandag rundt lunsj (12-13)

Pakka lå på posten klokka kvart på ni tirsdag, og ble kjørt hjem til meg klokka 6 på kvelden....

Altså pakka brukte under 24 timer fra mpx sitt lager til steinkjer som ligger 2 timers kjøretur nord for trondheim.....

Det var rask levering d :D

Lenke til kommentar

Tror ikke problemet til Elkjøp er at de ikke klarer å sende pakkene. Etter det jeg har hørt så er de ganske flinke til det. Problemet med nettbutikken deres er at flestepartene av varene er utsolgte. Spesielt gjelder dette kampanjeproduktene eller de med veldig lav pris. Dette har blitt påpekt av media flere ganger. Senest idag av Aftenposten. Lett å ha bra priser når man ikke har varer på lager..

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at elkjøp.no har bestillt inn for lite varer eller noe slikt, det lageret er stort nok for å si det sånn, men en del flattv-er og lignende er faktisk ikke tilgjengelig for fem øre fra produsent.

 

Når Elkjøp.no er tom, så er det fordi produsenten ikke får levert varene for øyeblikket.

 

At det er varene med veldig lav pris som oftest er tom har kanskje noe å gjøre med at de beste prisene fører til flere salg ;).

 

Men jeg sier igjen - lageret til elkjøp.no er ikke så lite at de har lett for å gå tom, det er ikke årsaken.

Lenke til kommentar

Personlig så liker jeg at en vare er på lager når jeg ønsker å bestille. Elkjøps nettbutikk var vel så vidt jeg husker den nettbutikken som hadde færrest opplagte produkter på lager i flere tester av de store nettbutikkene.

 

På en annen side så skal de ha skryt for at de har satset sterkt på web. Sidene har blitt betydelig bedre enn hva de var tidligere, og det er mye som er priset veldig lavt. Har selv handlet der, og jeg har ikke noe problem i å si at jeg jobber for en konkurrent.

Lenke til kommentar

Har ikke annet enn negative opplevelser med Elkjøp, så selv om de er billigere enn konkurrentene velger jeg nå konsekvent å handle andre steder og er glad til, for den behandlingen de har gitt meg (over tre mnd på å erstatte et defekt skjermkort, bl.a) vil jeg ikke ha en gang til, og å være sikker på det er verdt noen hundrelapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...