Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bra kjøp eller dårlig?


xambr

Anbefalte innlegg

Så på en Motorhispania RX og er interesert i å kjøpe denne så jeg lurte på om den er noe bra..?

 

Merke Motorhispania

Modell RX!

Type Moped

Årsmodell 2003

Km.stand 250mil

Effekt 24 hk

Slagvolum 80 ccm

 

 

Montert:

TP 49,5mm RACING trimsylinder.

OKO 28mm Flatslide forgasser.

Metrakit Pro Race veiv.

Metrakit Pro Race clutch.

C4 veivlagre + nytt komplett simring og lagersett montert i vinter.

TP cdi, NGK BR10EG plugg.

Yasuni RACING HMR4 effektanlegg.

Ekte K&N 1100cc powerfilter.

 

Også lurte jeg på om man må ha lettlappen for å kjøre den der og kan man bli tatt av politiet=P ? Jeg er btw 16 år =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så på en Motorhispania RX og er interesert i å kjøpe denne så jeg lurte på om den er noe bra..?

 

Merke Motorhispania

Modell RX!

Type Moped

Årsmodell 2003

Km.stand 250mil

Effekt 24 hk

Slagvolum 80 ccm

 

 

Montert:

TP 49,5mm RACING trimsylinder.

OKO 28mm Flatslide forgasser.

Metrakit Pro Race veiv.

Metrakit Pro Race clutch.

C4 veivlagre + nytt komplett simring og lagersett montert i vinter.

TP cdi, NGK BR10EG plugg.

Yasuni RACING HMR4 effektanlegg.

Ekte K&N 1100cc powerfilter.

 

Også lurte jeg på om man må ha lettlappen for å kjøre den der og kan man bli tatt av politiet=P ? Jeg er btw 16 år =)

6610850[/snapback]

tp er ikke 24hk, er vell max 19 og det med perfekt innstillinger, noe som kun er muligt på verksted

 

Jeg ville ikke kjøpt den. Motorhispania er ikke det merket som varer lengst (les : Furia). I tillegg er den heftig trimmet og vil sikkert gå i stykker etter et par månender.

6610864[/snapback]

mh varer lenge jo, venn av meg har hatt furia med trim i over 1 år på org veiva og den går fortsatt, er bare til å holde det velike så holder det lenge

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke kjøpt den. Motorhispania er ikke det merket som varer lengst (les : Furia). I tillegg er den heftig trimmet og vil sikkert gå i stykker etter et par månender.

6610864[/snapback]

mh varer lenge jo, venn av meg har hatt furia med trim i over 1 år på org veiva og den går fortsatt, er bare til å holde det velike så holder det lenge

6612676[/snapback]

 

Samtlige Furiaer her i bygda har gått i stykker etter kort tid.

Lenke til kommentar

Her lukter det trøbbel lang vei.

 

Jeg har dessuten vanskelig for å tro at denne yter 24 hester, det er fantasitall.

Dessuten er jo ikke dette lovlig på noe som helst måte, knapt mer lovlig enn en uregga pocketbike siden den avviker ekstremt fra krav og spesifikasjoner satt til den.

 

Angående Minarelli AM6 motorer.

Trøbbel og dårlig holdbarhet.

De går som bare det et par tusen km med effektanlegg og slikt, men så tar det slutt etterhvert.

Regn med et par veiver og en drøss veivlager, og stempler og ringer kan du kjøpe inn et par sett av så har du en stund.

Vet om folk som har skjært 3-4 slike motorer på en enkelt helg, og nei, det var ikke brukerfeil, samtlige av de mopedene var jevnlig tatt service på der de ble kjøpt.

 

Just my cent, dere må bare kjøpe moped med slik motor for meg, kan hende dere får lite trøbbel med den også, men ikke alle er like heldige med sine Minarelli AM6, det vet jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Der vill de si :

 

1. Aldri i livet om den yter 24HK

2. Den varer kanskje ut helga.

6616695[/snapback]

vedder 1000kr på at dem sier at den holder like lenge som alle andre sykler bare du tar vare på den, og tp sylinderen er på rundt 19-20hk maks og det får ikke en vanlig 16-18 åring til, må gjørest av proffesjonele folk

Lenke til kommentar
Spør på mopedportalen.com

 

her er det nesten bare sånne wannabe-mekanikere, om man skal tro de andre topicene

6616347[/snapback]

Mopedportalen er omtrent bare fjortisser da :roll:

6617131[/snapback]

haha, mopedportalen er plassen hvis du trenger spm om moped, 125cc !

ikke no fjortiss snakk der nei!

minialeks, du har skjønnt det ;)

 

det jeg har hørt er at furia har hatt en del produksjonsfeil..

jeg ville kjøpt rxen hvis det er rx du vil ha ;)

dessuten er det umulig og kjøpe en moped som aldri har vært trimma!

Lenke til kommentar
Spør på mopedportalen.com

 

her er det nesten bare sånne wannabe-mekanikere, om man skal tro de andre topicene

6616347[/snapback]

Mopedportalen er omtrent bare fjortisser da :roll:

6617131[/snapback]

lol, eg kjenner mange av dem som holder til der og alle de eg kjenner er mellom 16 og 19, er selv veldig aktiv der

Lenke til kommentar

eg vill satsa på den, den har mk pro race veiv som ingen i verden har klart å ødelegge(mange som har prøvd det med vilje) med c4 lager så den tåler mye større trim enn ka da er på den, og tp går ganske så bra og yasuni er beste effektanlegget som er laget i likhet med bidalot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...