Gå til innhold

bærbar kjøp : intel core duo?


Anbefalte innlegg

lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc

6610650[/snapback]

 

Gi oss linker til begge maskinene så har vi et mye bedre grunnlag for å utale oss om ditt spørsmål.

Lenke til kommentar
lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc

6610650[/snapback]

 

Gi oss linker til begge maskinene så har vi et mye bedre grunnlag for å utale oss om ditt spørsmål.

6610785[/snapback]

 

 

oki!:

 

https://prisguiden.no/product.php?p...fbd557dc9c644f8

 

og

 

https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications

 

 

forresten: når det står webkamera:Nei betyr det kun at det ikke følger med webkamera, eller er det ikke mulig å koble til webkamera noen gang?? :blush:

Lenke til kommentar
lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc

6610650[/snapback]

 

Du vil merke forskjellen når du multitasker. F.eks. hvis du skal redigere bilder, brenne en dvd e.l. samtidig.. Til en helt vanlig student pc er ikke akkurat core duo så nødvendig, men det kommer litt an på bruken. Du klarer deg nok lenge med centrino M prosessoren til vanlig bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...