Gå til innhold

Msn blokkerer filoverføringer


Dieter

Anbefalte innlegg

Mp3 filer "forsvinner" når de er overført på msn med melding om at det er p.g.a virusbeskyttelse, finner dem ikke igjen på maskinen heller. trodde dette var bare å stille inn på firewallen men virker ikke sånn. Skulle vel være en enkel affære dette trodde jeg men....

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

btw, det jeg gjør når jeg mottar en fil og tilfeldigvis klikker på den i msn vinduet (mp3 filer osv) og det vinduet popper opp "denne filen er slettet bl.a bla osv" er og rett og slett la popup vinduet bli igjen og ikke trykke OK men hellergå på My Recieved files og flytte fila til skrivebordet før jeg trykker OK på popup vinduet.. da blir den ikke slettet og man slipper å pese på nytt for å få fila.. men det skal finnes en patch msn tweak der ute som fikser problemet.. på mess.be f.eks.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...