Gå til innhold

Haster: Feilmelding på ATI drivere


Anbefalte innlegg

ok jeg har ett ati x850 pci-e skjermkort og alt funka fett før jeg formaterte og la inn dem nyeste ATI driverne.. når jeg skal inn og stille på catalyst tingen og avslutte ett spill(holder med at jeg alt+tab ut av spillet) så popper den meldingen opp.. er den som er vist på bildet under her,, noen som vet hva jeg må gjøre for å fixe det? pls haster.

post-45434-1154640274_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemer med drivere løser seg som regel hvis man avinstallerer driveren, kjører DriverCleaner fra sikkermodus og reinstallerer den samme eller en nyere driver etter omstart. Skjønner forøvrig ikke hvorfor det skulle haste så mye når problemet åpenbart gjelder problemer under spilling.

Lenke til kommentar

okei... kan nå si denne saken er løst fra min sin side (enn så lenge, har ikke spillt enda) men jeg tok en format c:^^ og ikke hatt no prob siden.. men men vi får se når jeg starter og spiller. mer info kommer om kort tid

 

 

 

 

EDIT: ingen feil etter format

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

hvis man må instalere windows på nytt etter formateringen så må alle programen og spillen legges inn på nytt ( det har noe med windows registret å gjøre ).

 

legger men inn et disk image tilbake så kan det gå forterer men da er man avhengig av at den diskimagen er rein og uten feil.

 

da skulle jeg tro at det vil fungere like bare med tilbakeføring av driver .

man bruker gjenoretningsfunksjoenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...