Gå til innhold

Netshop og kansellering av bestilling


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et spørsmål angående kansellering av bestillinger på Netshop. Jeg bestilte meg nylig deler til pc'en min for i overkant av 4k og betalte på net med Visakort. Etter jeg hadde bestilt merket jeg at den ene minnebrikken jeg skulle ha ikke var på lager og datoen for ankomst var ubekreftet, greit nok tenkte jeg og ventet noen dager men datoen for ankomst ble bare forskyvd og det stod fortsatt bare ubekreftet bak datoen. I dag merket jeg at jeg ikke må ha akkurat den minnebrikken likevel,så jeg bestemte meg for å gjøre om ordren, men det eneste jeg fant var "slette ordre". Nå har jeg slettet ordren min og den er borte fra mine sider, men nå vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem fordi jeg allerede har betalt 4k for den ordren jeg slettet og det ser ut som pengene har gått til netshop allerede...skal jeg bare legge inn en helt ny bestilling og satse på at alt ordner seg eller skal jeg vente å se om jeg får igjen pengene for den slettede ordren? Noen som har vært borti liknende situasjon før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har antageligvis kun reservert pengene og ikke trukket de. Det bør ikke være noe problem å bestille på nytt, men du vil kanskje måtte være foruten de 4000,- i en dag eller to og må følgelig ha nok kreditt til overs på kortet til den nye ordren.

 

Den beste anbefalingen er vel å ringe de når de åpner i morgen tidlig. Det du evt. bestiller i kveld blir vel uansett neppe behandlet før i morgen tidlig uansett.

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...