Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

dd-wrt og linksys wrt54g


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for hjelpen, men hva slags hensikt har feks voip- og vpn-versjonen?

6615716[/snapback]

 

There are several different distributions of the DD-WRT firmware. The mini contains all the features of the standard distribution, with the exception of chillispot, nocat, rflow, kaid, samba client, SNMP, IPv6, and MMC/SD card support. The standard (std) distribution includes all features, with the exception of VOIP. The VOIP distribution includes all features, with kaid removed to make room for SiPath. The VPN edition includes OpenVPN but does not include IPv6, samba client, or kaid. The micro edition is a stripped down version designed for the WRT54G v5 and other 2MB Router models.
Lenke til kommentar
QUOTE(Clint @ 05/08-2006 : 14:41)

Siden jeg halvveis "kapret" tråden din fant jeg en fin tabell på www.dd-wrt.com som forklarer forskjellen på versjonene..

 

Link

 

 

 

 

 

 

Hadde du sett litt lenger opp i tråden her hadde du sett forskjellene

 

Hehe, da er vi enige om endringene da :D

Endret av Clint
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Prøvde å oppgradere min WRT54G v2 til siste firmware, men får bare beskjed om at "uppgrade are failed", noe som vet hvorfor?

 

Har tittet litt her nå, å lurer på om jeg skal prøve meg på en fra www.dd-wrt.com, men hvem skal jeg bruke til min router?

Har også en wireless G adaptor, må den også oppgraderes?

 

Er litt grønn på dette.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Prøvde å oppgradere min WRT54G v2 til siste firmware, men får bare beskjed om at "uppgrade are failed", noe som vet hvorfor?

 

Har tittet litt her nå, å lurer på om jeg skal prøve meg på en fra www.dd-wrt.com, men hvem skal jeg bruke til min router?

Har også en wireless G adaptor, må den også oppgraderes?

 

Er litt grønn på dette.

 

På forhånd takk

6772979[/snapback]

 

Hadde samme problem som deg, fikk ikke flashet uansett hva jeg gjorde.

Viste seg at det var antivirusen (Kaspersky) som køddet det til for meg.

Slo den av, og da funket det fint.

Kanskje det samme hos deg?

 

MVH

 

TommyL

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...