Yonaz Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hei! Sende in et ødelakt headsett eller basen på venstre øre er ødelakt , så får jeg akkurat samme tilbake? og de svarte på første mail og sa at headsette funka , men nå svarer de ikke lengre! Noen som veit hva jeg kan gjøre etter som at jeg med 100 % sikkerhet kan si at headsette er defekt? Tok opp lyden så kan derre høre , har send det lyd klippet til de og , men de har vist slutta og svare på mail :S lyden fra venstre side , http://home.no/aedn/odelaktheadsett.wav
Yonaz Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Du benytter deg av kjøpsloven. 6611270[/snapback] okei!;D hva sier den da ?
Yonaz Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 noen som har noe peil på hva jeg kan gjøre etter som at de ikke svarer på mail lengre?
Harvester Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ringe dem! Hvor er det du har sendt inn headsettet?
Yonaz Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Ringe dem! Hvor er det du har sendt inn headsettet? 6614338[/snapback] http://www.databutikken.com/no/ , kjempe dårlig service ass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå