Gå til innhold

ett par spørsmål angånde migration?


Anbefalte innlegg

heisann jeg har ett par spørsmål angådene migrering. fra en server til en annen

 

1 vis jeg er rank 10-14 og flytter fra en server til en annen vil jeg vere samme rank når jeg kommer til den nye serveren?

 

2 går det an og flytte fra rppvp til pvp? alså fra scarshjeld legion til balnazzar? jeg tenker med tiden.

 

3 har noen dårlig erfaring med og flytte chars som att eventuelt gear gull ellern oe blir ødlagt?

 

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

free migation har kommet fra enkelte servere til andre.. hitil er det bare 25 servere aner ike hvem eller hvilke.. så er nyrsgjerig er sånn migration vis du betaler 150 kr. så får du til enkelte realmer fra enkelte realmer migrert.

men hitil er det veldig få servere så mangle

r litt fakta så spør her..

 

 

edit betaling er grei men er nyrsgjerig med detta med pvp rank vil forandres ?

 

og er jo som sagt bare 25 ralms hitil blant de er ikke scarshjeld legion :(

Endret av neoman
Lenke til kommentar

På noen servere, som er fulle, åpnes det for migrering.

Når Burning Crusade kommer, vil det åpnes for fri migrering, dog, alle kjenner Blizzard og dermed vil det koste deg penger, ikke in game-penger...

 

Angående spørsmålene til neoman...:

 

1) Vet ikke, står sikkert på sidene dems.

 

2) Ja det går an.

 

3) Jeg har god erfaring, alt er slik som det var da jeg migrerte fra Burning Blade til Grim Batol =)

Lenke til kommentar
3) Jeg har god erfaring, alt er slik som det var da jeg migrerte fra Burning Blade til Grim Batol =)

6609850[/snapback]

Sorry for bump, men hvor lange køer var det på BB før? Nå er det jo ofte 45-min køer på GB =/

 

Fint at vi får en egen Grim Batol-instance, da; da skal det bli liv på serveren tenker jeg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...