Gå til innhold

skal kjøpe en mountainbike,noen forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fjorårets modell av Nakamura Summit, som jeg er meget fornøyd med. Den fåes kjøpt hos de fleste InterSport butikker, men den er nokså populær, så det er få butikker som har den inne. Betalte 5999,- for min i fjor, dog vet jeg ikke hva året's modell koster. Fin sykkel til prisen vil jeg si. Tåler røff behandling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som regel er bruktverdien på en slik sykkel 50% av salgsprisen ett år etter, uansett hvor lite den er brukt. Det var ihvertfall en tommelfingerregel da jeg holdt på med slikt. Sats på Scott, Cannondale (du bør virkelig prøve et par av de) eller andre respekterte merker.

 

Du sier ikke hva du skal bruke den til.. jeg herjet vilt med min i skog og mark, og da jeg skulle trene kondis på asfalt kjøpte jeg asfalt slicks beregnet på MTB felger. Så, bruken kan variere mye.

 

Good luck og have fun. Få deg en med en rimelig bra demper foran (ikke en jallademper, men en bra med lockout og som ikke har pakninger som går i stykker så snart du treffer en fortauskant eller liten stein).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hadde vært fint om du skreiv hvor mye penger du har tenkt å spandere og hvor du skal bruke den. Vil uansett anbefale denne sykkelen hvis du bor i Oslo-området. Anbefaler sykler bygget av Fast-Bikes.

 

No Saint Urain

 

Sykkelen er ikke laget av No Saint som det står på ramma, bare det som er rammemerket. Sykkelen består av Komplett Shimano LX/XT utstyr, ritchey komponenter og Rock Shox gaffel ...

 

Hvis du ikke vil spandere så mye er det flere andre alternativer fa butikken

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...