Gå til innhold

Leveringstid til Dell...


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
For dere som har erfaring med Dell`s leveringstid vær så snill å oppgi hva dere bestilte også, takk  :)

6619087[/snapback]

 

Jeg bestilte telefonisk og forhåndsbetalte (med Visa), en DELL Dimension E521 Athlon 64 X2 5000+ (M2) (m/4gb ram og 2x 320 gb hdd + 20" LCD skjerm) den 7.11.2006 og ble forespeilet leveranse den 17.11.2006 eller før, men det eneste jeg har motatt pr. dags dato, en måned senere 17.12.2006 er en serie utsettelsesmeldinger. Da jeg begynte å gå lei ventingen og ville kansellere bestillingen i slutten av november fikk jeg en "garantert" seneste leveringsdato den 12.12.2006 fra salgsavdelingen, men det eneste jeg har mottat etter det, er ytterligere 2 utsettelsesmeldinger. Først til den 22.12.2006, og nå sist til den 4.01.2007.

 

En spøk? Nei dessverre, alt kan dokumenteres i detalj. Men, nå har jeg kansellert bestillingen for godt og forlangt pengene tilbakebetalt. Men rentene som er påløpt Visa-kreditten kan jeg vel bare glemme å få erstattet. Så mitt råd er å styre så langt unna DELL, som mulig.

 

Synd, for jeg har hørt at maskinene skal være bra. Men det er jo uinteressant når DELL ikke kan levere dem, og attpåtil faktisk holder kundene for narr i opptil 2 måneder. Og i tillegg spolerer det, som skulle vært årets julegave til kona og meg selv :no:

Endret av truud2
Lenke til kommentar
Det tok vel rundt 3 uker.

 

Da brukte dell rundt 1 uker på å få sendt den til Norge mens posten brukte resten av tiden.

7520981[/snapback]

 

 

Har erfart lang ventetid hos Dell selv. Bestilte to laptoper for et års tid siden på bedriften, tok vel 5-6 uker før det dukket opp noe som helst. og attpåtil var det feil leveranse. men jeg er fornøyd med laptopene i allefall. Litt problematisk med folka på kundeservicen som snakker en hel del forskjellige nordiske språk på en gang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...