Gå til innhold

Gears of War får utgivelsesdato (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ikke tidenes beste counter mot PS3, men det er vel fortsatt bedre enn intet - og Gears of War er vel det mest etterlengtede spillet til 360, med unntak av Halo 3.

Lenke til kommentar
Skytespillet Gears of War er ett av de mest grafisk imponerende Xbox 360-spillene som er kunngjort til nå. Spillmiljøene vil være interaktive og ødeleggbare, og i tillegg vil spilleren få mulighet til å skaffe seg dekning ved å for eksempel velte bord og pillarer. I tillegg får vi tilgang på forskjellige kjøretøyer, som seg hør og bør i et spill som dette.

 

Kall meg gjerne oppblåst, men såpass bør man vel minst forvente av disse såkalte nextgen konsollene? :p

Lenke til kommentar
Skytespillet Gears of War er ett av de mest grafisk imponerende Xbox 360-spillene som er kunngjort til nå. Spillmiljøene vil være interaktive og ødeleggbare, og i tillegg vil spilleren få mulighet til å skaffe seg dekning ved å for eksempel velte bord og pillarer. I tillegg får vi tilgang på forskjellige kjøretøyer, som seg hør og bør i et spill som dette.

 

Kall meg gjerne oppblåst, men såpass bør man vel minst forvente av disse såkalte nextgen konsollene? :p

6608668[/snapback]

 

Dette er vel såkalt "God-next-gen" grafikk...

 

Og ja, jeg skal kjøpe det.

Lenke til kommentar
Skytespillet Gears of War er ett av de mest grafisk imponerende Xbox 360-spillene som er kunngjort til nå. Spillmiljøene vil være interaktive og ødeleggbare, og i tillegg vil spilleren få mulighet til å skaffe seg dekning ved å for eksempel velte bord og pillarer. I tillegg får vi tilgang på forskjellige kjøretøyer, som seg hør og bør i et spill som dette.

 

Kall meg gjerne oppblåst, men såpass bør man vel minst forvente av disse såkalte nextgen konsollene? :p

6608668[/snapback]

 

Heh, personlig hadde jeg gjerne sett at de ikke tok etter filmer akkurat her, at en tynn bordplate skal beskytte mot maskingeværild har alltid vært en litt optimistisk antakelse.

 

AtW

Lenke til kommentar
Skytespillet Gears of War er ett av de mest grafisk imponerende Xbox 360-spillene som er kunngjort til nå. Spillmiljøene vil være interaktive og ødeleggbare, og i tillegg vil spilleren få mulighet til å skaffe seg dekning ved å for eksempel velte bord og pillarer. I tillegg får vi tilgang på forskjellige kjøretøyer, som seg hør og bør i et spill som dette.

 

Kall meg gjerne oppblåst, men såpass bør man vel minst forvente av disse såkalte nextgen konsollene? :p

6608668[/snapback]

 

 

håper det har real time weapon change :w00t:

Lenke til kommentar
venter på spillet kommer til pc neste år.

6613196[/snapback]

Hva får deg til å tro at det kommer til pc neste år? Og selv om det skulle gjøre det, er konsoll->pc konverteringer sjelden spesielt vellykket, så jeg ville nå heller kjøpt meg det til jul og hatt det skikkelig kos...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...