Gå til innhold

druid, mage eller hunter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de tre er det vel hunteren som er den greieste å PvPe med. God avstand fra folk, instant multishot som critter for en million, feller og annet dritt.

 

Jeg digger mage i AV, men det er ikke til å stikke under en stol at mangel på hp/armor gjør det til en kort affære. Huntere kan plukke opp mail med "of the monkey" og gjøre finfin skade, mage må balansere sta/int/dmg.

Lenke til kommentar

Enig med Martin. (sånn delvis)

 

"Dere har jo så mange liv, bare healer dere hele tiden med instant heal!"

"Druids kan jo gjøre rimelig god damage i cat form"

"Druids tåler jo mye i bear form, og den har ganske grei damage"

 

Problemet sånn jeg ser det er at desverre har ikke druids nok talent poeng til å fylle balance, feral og resto. Vi har heller ikke mulighet til å bytte fra tank/healer/dps gear til noe annet midt i kamp.

 

Det jeg mener er at vi har riktignok mulighet til å være mye rart, men hvis vi skal ha f.eks god damage output så vil de andre tingene lide. Hvis dere følger min rotete forklaring :S

 

EDIT: kjapp fiksing.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

1:"Dere har jo så mange liv, bare healer dere hele tiden med instant heal!"

2:"Druids kan jo gjøre rimelig god damage i cat form"

3:"Druids tåler jo mye i bear form, og den har ganske grei damage"

 

6608546[/snapback]

 

1 med mye hp har du gimpet STR/AGI for STM, vis du ikke har Epic gear

2 God DPS i cat, 3500 mana i caster

3 Bearform har armor og stm, har mere dps i caster med TUF

Lenke til kommentar

Så klart, man må både gi å ta.

 

Det jeg mente med "mage/warrior/rogue med healing i bakhanda" var mer som at du hadde hovedkonseptene til klassene. F.eks. som cat form, der du har mulighet til å stealthe og ta deg tiden til komme deg bak vedkommende og fyre av med ti tusen tommeltotter på full guffe, akkurat som rogue. Eller bear form, der du har plenty med armor ... dere skjønner hvor jeg vil hen. Ikke ta meg helt konkret på det der, men slik jeg ser det, har druid en unik mulighet til å snu en duell helt på hodet.

 

Riktignok er ikke balance mitt favoritt tre, men jeg har sansen for de to gjenværende. 0/30/21 er i min mening et av de sterkeste buildene til druid der du både har 'Hide of the Wild'- og 'Nature's Swiftness'-talentet.

Lenke til kommentar
Så klart, man må både gi å ta.

 

Det jeg mente med "mage/warrior/rogue med healing i bakhanda" var mer som at du hadde hovedkonseptene til klassene. F.eks. som cat form, der du har mulighet til å stealthe og ta deg tiden til komme deg bak vedkommende og fyre av med ti tusen tommeltotter på full guffe, akkurat som rogue. Eller bear form, der du har plenty med armor ... dere skjønner hvor jeg vil hen. Ikke ta meg helt konkret på det der, men slik jeg ser det, har druid en unik mulighet til å snu en duell helt på hodet.

 

Riktignok er ikke balance mitt favoritt tre, men jeg har sansen for de to gjenværende. 0/30/21 er i min mening et av de sterkeste buildene til druid der du både har 'Hide of the Wild'- og 'Nature's Swiftness'-talentet.

6608686[/snapback]

 

Man har hovedkonseptene ja. Problemet er at det er ikke så bra som mange tror. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg tenker på uvitende folk som tror druids healer seg med Nature's swiftness og Swiftmend samtidig som de har über DPS i cat og tåler hauger i bear form. Jeg mener at allsidigheten til druids ikke er så synsykt bra fordi dersom du vil ha f.eks ekstrem damage går det utover andre egenskaper..

 

Og Martin, det du kommenterte der har jo kun med gear å gjøre. Bare vent till vi ser på talents... :/ Veldig vanskelig å få til et build som gjør en druid så bra til alt, som veldig mange tror. (Tenker ikke på Seian nå)

Lenke til kommentar

Definitivt hunter, som effektivt kan "slowe" motstandere med concussive shot og freezing trap/frost trap, tåler mye skade med sitt mail armor og som i tillegg selv kan gjøre stor skade, særlig på avstand. Den kan også løpe raskt (en fordel dersom man er flaggbærer i Warsong Gulch). Har en lvl 60 hunter selv, og denne klassen har et ufortjent dårlig rykte.

 

Har en vl 59 druid, og den er i alle fall ikke noe gøy å spille med i PvP, fordi den tåler lite, og får ikke gjort så mye skade før den dør (rekker ikke alltid å heale meg selv raskt nok). Druid er bedre som healer i end game instaces etter min mening. Jeg har det i alle fall mye mer morsomt i instacer enn i battleground med druiden min.

 

Kjæresten min har en mage, og den dør i alle fall gang på gang i Alterac Valley. Den rekker å gjøre noen AoE før den dør, om igjen og om igjen...men mage kan jo bruke blink og også fryse fast motstanderen da...og vi har begge spillt siden lanseringen, så tviler på at det er fordi vi spiller dårlig...Det viktigste blir å finne en klasse som egner seg for ens spillstil og det man vil ha ut av spillet...

Endret av Nexuss
Lenke til kommentar
Så klart, man må både gi å ta.

 

Det jeg mente med "mage/warrior/rogue med healing i bakhanda" var mer som at du hadde hovedkonseptene til klassene. F.eks. som cat form, der du har mulighet til å stealthe og ta deg tiden til komme deg bak vedkommende og fyre av med ti tusen tommeltotter på full guffe, akkurat som rogue. Eller bear form, der du har plenty med armor ... dere skjønner hvor jeg vil hen. Ikke ta meg helt konkret på det der, men slik jeg ser det, har druid en unik mulighet til å snu en duell helt på hodet.

 

Riktignok er ikke balance mitt favoritt tre, men jeg har sansen for de to gjenværende. 0/30/21 er i min mening et av de sterkeste buildene til druid der du både har 'Hide of the Wild'- og 'Nature's Swiftness'-talentet.

6608686[/snapback]

Man har hovedkonseptene ja. Problemet er at det er ikke så bra som mange tror. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg tenker på uvitende folk som tror druids healer seg med Nature's swiftness og Swiftmend samtidig som de har über DPS i cat og tåler hauger i bear form. Jeg mener at allsidigheten til druids ikke er så synsykt bra fordi dersom du vil ha f.eks ekstrem damage går det utover andre egenskaper..

6608955[/snapback]

For all del, mente ikke at cat form var like bra som rogue, bear form var like bra som warrior etc, men du har en mellom ting. Hvis vi ser bort ifra bandasjer, pots o.l; Kan en mage/rogue/warrior heale seg selv med spells? Niks. Kan en mage/rogue/warrior springe fortere vekk fra fiender hvis det ser ut til at kampen allerede er tapt? Nei.

 

Bare for å ha sagt det, mener ikke at du får en mage/rogue/warrior uansett build, men heller at man måler de opp i opp med tanke på healing muligheter. Og at druid er en hybrid klasse, så sier det seg selv.

 

Ga meg utpå et tappert forsøk å illustrere: La oss si druid er mobil med kamera, mage/rogue/warrior er dSLR-kamera. En druid kan du ta ok bilder, men i tillegg ringe med. En mage/rogue/warrior kan ta vakre bilder, men ikke ringe. Du trenger ikke å fortelle at jeg er helt utpå jordet nå, men jeg velger likevell å inkludere det siste så du får en pekepinne på hva jeg mener :p .

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...