Gå til innhold

Jaså? Så, EA som har skrudd i sammen dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt trilliarder av ganger før, EA har ikke noe som helst med utviklingen av HL å gjøre. De kan ikke melke produktet, fordi de ikke lager det. Valve bestemmer når de skal komme med et nytt Half-Life, og da går de til EA for at de skal gi ut spillet. Det er faktisk ikke verre enn som så, og det må folk begynne å lære seg til.

Lenke til kommentar

Dette var litt irriterende, for det er jo ingen informasjon om at spillet er laget av valve i det hele tatt, EA dekker "hele" skjermen.

 

Det som er irriterende til tider er at når EA tar over som utgiver, klistrer de den store stygge EA logoen sin over hele coveret, slik at de som ikke vet det tror at det er EA som står bak spillet og.

Lenke til kommentar
Dette var litt irriterende, for det er jo ingen informasjon om at spillet er laget av valve i det hele tatt, EA dekker "hele" skjermen.

 

Det som er irriterende til tider er at når EA tar over som utgiver, klistrer de den store stygge EA logoen sin over hele coveret, slik at de som ikke vet det tror at det er EA som står bak spillet og.

6608656[/snapback]

 

Hadde jeg vært utvikler hadde jeg blitt frustrert over dette. Men hadde jeg vært utvikler hadde jeg spart en haug med penger.

Men er enig i at det er synd at de klistrer det på coveret!

Lenke til kommentar
Enig med deg Hr. Jenssen, er ingenting å være bekymret for da EA bare gir ut spillene, og ikke utvikler dem. De tok jo over da Vivendi ville ha en større bit av kaka enn Valve ville gi dem, så Valve kan å holde seg til sine egne ting og ikke bøye seg etter det utgiverne vil.

6607975[/snapback]

 

Krangelen gikk vel ut på at Vivendi ville ha penger for at Valve lanserte HL-relatert materiale på Steam, noe som er absurd. :)

 

SasB, les leksene dine (og denne tråden). EA vil ikke ha noe med utviklingen å gjøre. EOD.

 

En annen ting, hvor får du "F"-en i "HF" fra? HalF-life? Half-liFe? Forkortelsen blir jo, logisk nok, "HL", for Half-Life. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Dette var litt irriterende, for det er jo ingen informasjon om at spillet er laget av valve i det hele tatt, EA dekker "hele" skjermen.

 

Det som er irriterende til tider er at når EA tar over som utgiver, klistrer de den store stygge EA logoen sin over hele coveret, slik at de som ikke vet det tror at det er EA som står bak spillet og.

6608656[/snapback]

 

EA har overhodet ingen innvirkning på utviklingen av spillet, og som utgiver, har de rett til å bruke logoen sin. Hadde Valve hatt noe i mot det, hadde de funnet en annen utgiver.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
EA har overhodet ingen innvirkning på utviklingen av spillet, og som utgiver, har de rett til å bruke logoen sin. Hadde Valve hatt noe i mot det, hadde de funnet en annen utgiver.

6611111[/snapback]

 

Er du blind, dum, retard eller noe slikt eller er du bare totalt fri for lese evner? Jeg klager ikke på heltene dine angående utviklingen av spillet, men at de klistrer hele logoen sin over coveret, slik at folk tror det faktisk er EA som står bak spillet.

 

For gods sake, Superseven, ta deg tid til å lese gjennom innleggene mine før du homper over leggen min med et svar som ikke henger på greip.

 

PS: Ja, er og da klar over at EA ikke har noe med utviklingen av spillet, men har ei heller ikke sagt det.

Lenke til kommentar
EA har overhodet ingen innvirkning på utviklingen av spillet, og som utgiver, har de rett til å bruke logoen sin. Hadde Valve hatt noe i mot det, hadde de funnet en annen utgiver.

6611111[/snapback]

 

Er du blind, dum, retard eller noe slikt eller er du bare totalt fri for lese evner? Jeg klager ikke på heltene dine angående utviklingen av spillet, men at de klistrer hele logoen sin over coveret, slik at folk tror det faktisk er EA som står bak spillet.

 

For gods sake, Superseven, ta deg tid til å lese gjennom innleggene mine før du homper over leggen min med et svar som ikke henger på greip.

 

PS: Ja, er og da klar over at EA ikke har noe med utviklingen av spillet, men har ei heller ikke sagt det.

6614473[/snapback]

 

De aller fleste vet at Valve står bak Half-life, hvis Valve har noe i mot det, kan de si opp avtalen med EA, verre er det ikke. Det vises en liten logo nederst på DVD-coveret, og i begynnelsen av spillet, men vær forsiktig, logoen er farlig! :roll:

 

Heller EA enn Vivendi (som forøvrig kjøpte Sierra for å få rettigheten til å gi ut Half-life, og utvikle Swat).

 

Du skriver "lese evner" i innlegget ditt – i og med at vi ikke bruker orddeling i Norge, er det du som er fri for leseevner.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...