Gå til innhold

HW-Lan 06: NRK sender fra Hardware-LAN 06


RBW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HW-LAN er et gamerLAN? Virket slik på artikkelen i hvertfall... :hmm:

6615383[/snapback]

 

Vi har mange (helt rå) planer, desverre kan vi jo ikke gå ut med disse før det er helt avklart, men som du nå ser så kommer vi ut med nyheter om events etterhvert som det blir klart. Men kan si at det vil skje mye mer enn bare gaming, ting som du nok ikke hadde tenkt på før du får vite om det her :)

 

Bare å vente i spenning å se :)

Lenke til kommentar

Jøss... Dette er det første LANet hw.no arrangerer og med tanke på at det forrige lanet ikke gikk så bra skulle man jo ikke tro at mediene ville fatte interesse så fort. Det var da ikke noen som dekket TG særlig godt? Foruten spillmagasinet, men det var jo kun 3-4 minutter. Men dette her blir spennende, har enda mer lyst til å komme på lanet nå. Kanskje jeg skulle spurt NRK om de kunne hatt bruk for en "journalist" de dagene :wee:

Lenke til kommentar
Jøss... Dette er det første LANet hw.no arrangerer og med tanke på at det forrige lanet ikke gikk så bra skulle man jo ikke tro at mediene ville fatte interesse så fort. Det var da ikke noen som dekket TG særlig godt? Foruten spillmagasinet, men det var jo kun 3-4 minutter. Men dette her blir spennende, har enda mer lyst til å komme på lanet nå. Kanskje jeg skulle spurt NRK om de kunne hatt bruk for en "journalist" de dagene :wee:

6615734[/snapback]

 

NRK er med fordi de ønsker mer fokus på esports, samt at de har samarbeidet med Battlefield.no tidligere rundt streaming av kamper.

 

NRK kommer ikke til og ha noen egne journalister selv, det vil bli dekket opp via HW-LAN crew og Battlefield.no redaksjonen.

 

Hvis du ønsker søke på crew, kan du sende meg en PM The Strategy-player, så skal jeg se på saken.

Lenke til kommentar

@magnusloe: Et hw-lan har ikke blitt arrangert, men det var planlagt og man hadde begynt å selge billetter, men siden altfor få kjøpte så ble det ikke noe av.

 

Hehe, den er grei FubarBFNO og jeg kunne egentlig tenke meg det, har vært i NRK på utplassering i totalt 2 uker så vet en del hvordan slikt fungerer.

 

Jeg tror nok ikke jeg egner meg som crew, jeg er nok altfor umoden og vil ikke se på meg selv som ansvarsfull nok til å kunne passe i noen "stilling". Skulle gjerne, men tror som sagt det ikke er noe passer for meg.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...