Gå til innhold

Selge den gamle bærbare og kjøpe ny?


fossoy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg eier nå en thundra 1032 centrino som jeg kjøpte for ca et og et halvt år siden for ca 15000. Pcen er i fin stand og har ingen feil, har aldri hardware cræsha. Jeg lurde på om jeg skulle selle denne nå og kjøpe meg en Dell Inspiron 9400 med større prosessor. I så fall, pcen skal jeg bruke til 3D programmer og litt spill. Hvor mye tror dere jeg bør ta for thundraen min og er de vits å ta dette steget? Jeg synst at thundraen blir for treig når jeg jobber med 3d programmer, og Dell pcen er jo kraftigere med Duo prosessor som er et kjempepluss vist du jobber med 3D grafikk.

 

Ok, noen som har en mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg eier nå en thundra 1032 centrino som jeg kjøpte for ca et og et halvt år siden for ca 15000. Pcen er i fin stand og har ingen feil, har aldri hardware cræsha. Jeg lurde på om jeg skulle selle denne nå og kjøpe meg en Dell Inspiron 9400 med større prosessor. I så fall, pcen skal jeg bruke til 3D programmer og litt spill. Hvor mye tror dere jeg bør ta for thundraen min og er de vits å ta dette steget? Jeg synst at thundraen blir for treig når jeg jobber med 3d programmer, og Dell pcen er jo kraftigere med Duo prosessor som er et kjempepluss vist du jobber med 3D grafikk.

 

Ok, noen som har en mening?

6606448[/snapback]

 

Kanskje en fordel hvis du gir oss spesifikasjoner på tundraen, ellers er det litt vanskelig og si en pris :)

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar
Intel Pentium-M 2GHz Prosessor

 

1024 DDR PC-333 Minne

 

80GB IDE 5400RPM Harddisk

 

DVD±R/RW DL Brenner

 

Skjerm: 15.4" WXGA 1280x800

 

Grafikk: nVidia GeForce GO 6600 128MB

6606669[/snapback]

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke solgt en såpass bra laptop nå, du taper bare penger på det, kjøp heller om et år eller to når man får mye mer for pengene. Ellers så er inspiron 9400 er perfekt spille maskin :), ny koster tilsvarende maskin som din fra tundra 8800 hvis jeg ikke husker feil. Du får sikkert solgt den for 7000.

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar

Hmm.. Taper penger? Bærbare maskiner er vel veeeeldig billige for tida.. Og vist jeg kan få igjen en grei sum for min gamle Thundraen som drar på åra, og kjøpe meg en ny til ca 14000 så er vel det greit?

Alternativet er å sitte med en ok pc noen år til for å så ikke få igjen en krone for den, og betale masse penger for en ny.

Endret av fossoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...