The Prodigy 0 Report post Posted August 3, 2006 (edited) Hei, Har en EOS 350D med Canon EF-S 18-55mm, Jeg får uskarpe bilder indendørs og utendørs, dette gjelder gruppe bilder av folk på fester,arrangementer etc etc.. Lysforholdene var greit nok, men det blir allikevel uskarpe og mørke bilder... Har også en ekstern blitz som jeg har prøvd å bruke... Problemet med blitzen er at den ikke altid vil gå....blitzen fyrer løs 1 av 10 ganger... Noen tips? EDIT: Noen som bor i oslo, som har EOS 350D, som vil gi meg en liten guide i bruk av kameraet for en liten penge..? Edited August 4, 2006 by The Prodigy Quote Share this post Link to post
Fulgu 0 Report post Posted August 3, 2006 Post eksempler på problemet! Quote Share this post Link to post
Anew 129 Report post Posted August 6, 2006 Som Fulgu sier: Post bilder! Ingen vet hva du legger i "uskarp" før vi har sett det - og ikke gjør bildene for små eller for store. For å vite hva som er problemet med blitzen må vi vite hvilken blitz det er snakk om. Er den en nyere Canon, eller pappas gamle Vivitar fra 1964? Quote Share this post Link to post