Gå til innhold

Hva er farligst?


Danny Boy

Anbefalte innlegg

Jeg bare plutselig kom på det, tenkte jeg skulle poste det og se hva dere synest :) . Hva er egentlig farligst av disse tingene:

 

1. Du er røykeavhengig. Du liker å røyke, bruker masse penger på det og røyker noen ruller per dag. Men du har aldri tatt i en data før.

 

2. Du er dataavhengig. Du elsker å sitte foran PC'en hele tida, du stortrives med det. Foran PC'en er der du tilbringer mesteparten av tida di, omtrent hele livet. Men du har aldri tatt i en røyk før.

 

Ingen av delen er sunne for helsa. Røyker du, reduseres kapasiteten i lungene, og du får problemer med å puste lett. Men sitter du mye på PC'en, får du lite muskler og kan bli overvektig. Dette kan og medføre pust-problemer:P

 

Så, hva er egentlig farligst av 1 eller 2? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men man får mye muskler av å røyke masse? :p

6606490[/snapback]

 

Vet ikke om denne var rettet til min post men var den det så mener jeg at om røykeren ellers lever syndt og datanerden sitter og breier seg utover stolen og blir feitere og feitere så er det bedre og leve sundt og røyke en å leve usundt og ikke røyke.

Begge deler kan man få livstilrelaterte sykdommer av men å være smellfeil uten å løfte en finger dør man definitivt ung av.

 

Var den ikke rettet til meg så glem det!

Lenke til kommentar
Men man får mye muskler av å røyke masse? :p

6606490[/snapback]

 

Vet ikke om denne var rettet til min post men var den det så mener jeg at om røykeren ellers lever syndt og datanerden sitter og breier seg utover stolen og blir feitere og feitere så er det bedre og leve sundt og røyke en å leve usundt og ikke røyke.

Begge deler kan man få livstilrelaterte sykdommer av men å være smellfeil uten å løfte en finger dør man definitivt ung av.

 

Var den ikke rettet til meg så glem det!

6606506[/snapback]

 

 

Da forutsetter du en viss livsstil for begge alternativene som ikke kommer godt nok frem av alternativene. Du forutsetter at røykeren ellers er ett aktivt menneske, og at den PC avhengige trykker i trynet på usunne matvarer... Hvilket ville hjelpe valget av alternativ kraftig om det var presentert slik, men det er det ikke. Det er vel så mange røykere som sitter og ser på TV mesteparten av livet og ellers ikke er mer aktive enn en som sitter forran data. Samtidig er det ikke slik at alle som sitter forran en PC bøtter nedpå med usunne matvarer...

Lenke til kommentar

Jeg regner med at begge partene hatr en jobb de går til hver dag og utfører vanlig husarbeid.

 

 

 

Vil si nummer 1 er farligst.

 

Hvis du røyker som en hest, tror jeg ikke du kan forhindre kreften på noen måte.

Hvis du derimot ved hjelp av rett inntak av rett mat, og kanskje gå til jobb istedenfor å kjøre til jobb, så tror jeg ikke databruken kan skade deg så mye.

 

Jeg må være et et eksempel på nummer 2!

Ditter mye foran dataen, men er ikke lubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...