Gå til innhold

Problemer med msn


Anbefalte innlegg

Har tydeligvis fått noe shit på denne pcen, men jeg aner ikke hva. Formatering er utelukket, så problemet må lokaliseres på en annen måte.

 

Jeg kjører det standard "feilsøk-verktøyet" som MSN har vært så gavmilde å innkludere, og den finner ingen feil. Bare grønne kors= fryd.. Feil! :hrm:

 

MSN vinduet er så usannsylig tregt, skriften henger etter, alt har noe slikt som 20sekunders forsinkelse fra jeg skriver på tastaturet, til teksten faktisk dukker opp(ofte i perioder, andre ganger enkeltvis.)

 

Har prøvd å installere flere ulike versjoner av msn, alt ifra det nye live til eldre versjoner som 6.2,7.0 og 7.5. Prøver jeg AMSN derimot, fungerer alt bra. Jeg vil ikke ha AMSN da jeg liker funksjoner i MSN som AMSN har utelukket/gjort vanskeligere.

 

Får heller ikke logget på MSN Messenger, men dette fungerer også på AMSN.

 

Hva er galt, og hvordan kan jeg fikse det? Takk på forhånd :)

Endret av Ida=D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye rart som kan være galt her.

Siden formatering er utelukket får vi kjøre en standard sjekkliste.

1. Online virus scan, f.eks. Trendmicro online scan

2. Antivirus, f.eks. Avira AntiVir PersonalEdition Classic (gratis).

3. Anti-spyware, f.eks. Ewido 30 dagers gratis bruk. Dobbelsjekk med et par andre programmer, søk på forumet.

4. Windows update. Nesten alle de kritiske oppdateringene er kritiske av en grunn.

5. Diverse optimalisering, opprensking, feilsøking.

Lenke til kommentar
Mye rart som kan være galt her.

Siden formatering er utelukket får vi kjøre en standard sjekkliste.

1. Online virus scan, f.eks. Trendmicro online scan

2. Antivirus, f.eks. Avira AntiVir PersonalEdition Classic (gratis).

3. Anti-spyware, f.eks. Ewido 30 dagers gratis bruk. Dobbelsjekk med et par andre programmer, søk på forumet.

4. Windows update. Nesten alle de kritiske oppdateringene er kritiske av en grunn.

5. Diverse optimalisering, opprensking, feilsøking.

6604215[/snapback]

 

1. Check

2. Check

3. Check

4. Check

5. Nå er det en ferdig levert laptop det er snakk om her, og alt annet enn msn fungerer som det skal. Derfor utelukker jeg noe som kan ha noe med drivere å gjøre, og sitter fortsatt igjen med problemet. Feilsøking ja, hva kan jeg feilsøke? Tror jeg har sjekket det aller meste.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...