Gå til innhold

Mamma skal ha seg ny mobil.


Anbefalte innlegg

ok, da var tiden inne for utskiftning av SE t630 som mamma har.

 

hun skal og ha abbonemang med mobilen og kravene er som følger:

 

*bluetooth

*god lyd på mp3/radio

*god opptaksfunksjon (slik att du kan ta opp samtaler og får god kvalitet på opptakene)

*generelt god kvalitet på telefon

 

ikke viktig:

*kamera/foto

 

abbonemang: hun ringer ca 10 min hver dag og sender vel en 8-10 sms, hva blir det billigste?

 

 

Mine tanker er som følger: Har selv en w800i og mp3 og radiofunksjonen på den er glimrende men opptaksfunksjonen er klumsete men den er tilstede men den er kanskje litt i dyreste laget.

 

hun har speilreflekskamera fra før så jeg vet helt sikkert att hun ikke bryr seg om kamera på mobil.

 

Så da vil jeg høre deres anbefalninger!

 

takker på forhånd mvh storken!

Endret av storken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Symbian telefoner de kan du kjøre eksterne programmer på. For eksempel så kan du installere et program som tar opp samtaler automatisk. OBS! Symbian telefoner lager en beep lyd hver femte sekund når de tar opp samtaler men veg hjelp av et eksternt program kan man fjerne denne lyden men disse programmene klarer kun å fjerne beepene til 2.0 edition. Det finnes enn så lenge ikke programmer som klarer å fjerne den pipe lyden til telefoner som har den siste versjonen av (Symbian 3.0).

 

 

Når det er sagt så kan du i SonyEricsson sine modeller også lage en snarvei til diktafonen sånn at du slipper å knute deg gjennom menyene når du skal ta opp et eller annet. Så personlig ville gått for dette alternativet. Og da er Sony Ericsson W300i eller K750 et bra alternativ.

Lenke til kommentar

Når det gjelder telefon, anbefaler jeg SonyEricsson W810i..

 

Denne telefonen vil du kunne få til en grei pris, om du kjøper den med binding til abbonement.

 

Anbefaler Telenor, på grunnlag av egne erfaringer.

Alternative abbonement er vel:

Telenor FRI120

Telenor Superminutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...