Gå til innhold

Vurderer og opgradere


Anbefalte innlegg

Hei til alle :) ok det er sånn at jeg er dritt lei av lagg etc i spill :( og har vurdert og opgradere er ikke helt sikker på når men det må skje snart (håper jeg)

 

Det jeg bruker pcen til er spill, musikk(høre), film(se) og spill.. Har siden det kom ut spillt wow(world of warcraft) og i det siste har jeg lagget mye.. Kommer også til og spille noe annet etterhvert såklart :p

 

så det jeg er ute etter sier jo Emnetittelen :)

 

Det jeg skal opgradere er:

Hovedkort

CPU (og kjøler vis boxed ikke er bra nok)

Grafikkort

Minne (Min 1024)

Kansje nytt Kabinett og PSU (kom gjerne med forslag der og)

 

Prisen vil jeg helst ikke ha over 7-8 tusen grunnet vis jeg skal ha nytt kabinett og PSU vis du får det sammen med prisen er jo det supert :p (Kabinett da liker jeg stil rene Feks: LIAN LI!)

 

Takker for alle svar på forhånd selv om opgraderingen ikke skjer i morra :p:thumbup:

Endret av AltuZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt forslag -og alt er på lager:

 

AMD Athlon 64 X2 4200+

Asus M2N-E, nForce 570 Ultra

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB

XFX GeForce 7900GT 470M Xtreme 256MB GDDR3

 

Sum: 7089.-

 

Blir det for dyrt, så er det bare å kutte litt ned på ram'en.

 

Boxed-viften bråker litt, så en ekstra vifte skader ikke om du vil ha ned støynivået litt.

 

Zalman CNPS9500 AM2 Ultra Quiet CPU Kjøler

Thermaltake Mini Typhoon CPU-Kjøler

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Boxed-viftene til Athlon64 er stille og gode så lenge cpuen ikke blir overklokket.

 

efikkan takker for så raskt svar. :) men 1 spørsmål hvorfor micro ATX? :)

6604025[/snapback]

Jeg bare valgte det billigeste hovedkortet i prisguiden. ;)

 

Hilsen,

efikkan.

6604155[/snapback]

hehe ok :) nei den skal ikke overklokkes uansett så :)

Lenke til kommentar
Mitt forslag -og alt er på lager:

 

AMD Athlon 64 X2 4200+

Asus M2N-E, nForce 570 Ultra

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB

XFX GeForce 7900GT 470M Xtreme 256MB GDDR3

 

Sum: 7089.-

 

Blir det for dyrt, så er det bare å kutte litt ned på ram'en.

 

Boxed-viften bråker litt, så en ekstra vifte skader ikke om du vil ha ned støynivået litt.

 

Zalman CNPS9500 AM2 Ultra Quiet CPU Kjøler

Thermaltake Mini Typhoon CPU-Kjøler

6604040[/snapback]

takker for raskt svar fra deg og :) Falcon_

Lenke til kommentar
Boxed-viftene til Athlon64 er stille og gode så lenge cpuen ikke blir overklokket.

 

? Har bygget masse pc'er med A64 boxed, og de er meget hørbare. Byttet selv ut min boxed med en zalman, og støynivået i pc'n ble noe helt annet!

 

Om det er plagsom er en annen sak -Det er hvert enkelt øre som bestemmer ;)

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Boxed-viftene til Athlon64 er stille og gode så lenge cpuen ikke blir overklokket.

 

? Har bygget masse pc'er med A64 boxed, og de er meget hørbare. Byttet selv ut min boxed med en zalman, og støynivået i pc'n ble noe helt annet!

6604178[/snapback]

glemte nå og si det og da :p vis det har noe og si men bråk har ikke så mye og si for meg :) har levd med den pcen jeg har nå noen år og den bråker :p

Lenke til kommentar
Boxed-viftene til Athlon64 er stille og gode så lenge cpuen ikke blir overklokket.

 

? Har bygget masse pc'er med A64 boxed, og de er meget hørbare. Byttet selv ut min boxed med en zalman, og støynivået i pc'n ble noe helt annet!

 

Om det er plagsom er en annen sak -Det er vært enkelt øre som bestemmer ;)

6604178[/snapback]

Jeg har også bygget pcer med AMD64 boxed. De har vært veldig stille, riktig nok ikke helt stille, men så vidt hørbart. Men så er noen veldig "kravstore". Zalman sine vifter er nok betydelig bedre vil jeg tro.

 

glemte nå og si det og da :p vis det har noe og si men bråk har ikke så mye og si for meg :) har levd med den pcen jeg har nå noen år og den bråker :p

6604181[/snapback]

Hehe, da holder en boxed-vifte i lange baner :)

6604192[/snapback]

Da er vi ivertfall enige om det. ;)
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...