Gå til innhold

Værdt å gå over?


Iceman22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig,så hadde jeg ikke gjort det. Tviler på at ytelsesforskjellen er noe å skrive hjem om i forhold til pris. Dette er selvfølgelig en individuel vurderingssak,men siden dx10 er på fremmarsj så hadde det kanskje vært lurt å ventet. Mitt syn på det hvertfall. Men dette avgjør du selv. :)

Lenke til kommentar
Hei.

Det viser seg att Radeon X1950XTX skal komme i slutten av August.

Fra før av har jeg Xfx geforce 7900gtx eXtreme 690/1750mhz.

Er det værdt å gå over til radeon kortet?

Vil jeg merke forskell?

Eller er det best å vente til r600 og ha 7900gtx imens?

:hmm:

6603911[/snapback]

Jeg syns du skal kjøpe deg et X1950XTX når det kommer. Så kan du skryte litt av det frem til det kommer noe enda bedre og dyrere. Bare satse på at du får nok lommepenger så kun får kjøpt deg R600 når det kommer. :roll:

/sarkasme

 

Men fra spøk til alvor.. jeg hadde ikke anbefalt noen å kjøpe X1950XTX. Både det kortet og 7950GX2 er latterlige forsøk på å tyne mer penger ut av gårsdagens teknologi. Vent heller til det kommer G80/R600 kort. :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...