Gå til innhold

funker Radeon Xpress 200M og WoW sammen?


Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe :dontgetit: )

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe :dontgetit: )

6603474[/snapback]

ingen som vet?

Lenke til kommentar
skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe :dontgetit: )

6603474[/snapback]

Du vil mest sannsynlig plages med lagg. Stesøsteren min har en Dell Inspirion ett eller annet med G06200 elns og 512mb ram. wow er veldig tregt på hennes maskin. jeg tror egentlig ikke det vil bli noe bedre på X200

Lenke til kommentar
skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe :dontgetit: )

6603474[/snapback]

Du vil mest sannsynlig plages med lagg. Stesøsteren min har en Dell Inspirion ett eller annet med G06200 elns og 512mb ram. wow er veldig tregt på hennes maskin. jeg tror egentlig ikke det vil bli noe bedre på X200

6604620[/snapback]

Oi.. det var litt av en signatur.. Blir slitsomt å lese poster hvis alle skal ha sånn.. Fjern den før moderatorene ser den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...