Evleos 0 Report post Posted August 2, 2006 Skriving for hånd eller v.h.a. data? Lærerne ved gymnaset prøvde bestandig å skremme meg til å skrive eksamen for hånd, ved å si at prøver o.l. måtte gjøres for hånd på universitets/høyskole nivå... Kan noen avkrefte/bekrefte dette? . Skal i år studere ved UiB og tilneste år ved NHH. *Jeg hørte forøverig ikke på lærerne ved disse tilfellene. Quote Share this post Link to post
pekle 0 Report post Posted August 2, 2006 Dei aller fleste eksamenar er papir/penn. Ved innleveringsoppgåver er det valfritt, men td. matte og andre formeltunge fag er som oftast enklast med papir/penn. Dette vil sikert variere frå studie til studie. Quote Share this post Link to post
LordjOX 92 Report post Posted August 3, 2006 Jepp det aller meste av skriving på prøver eller eksamener på universitetsnivå gjøres med penn og papir. Unntak kan være multiple choice oppgaver som man fyller inn på en data. Quote Share this post Link to post
Evleos 0 Report post Posted August 4, 2006 Okey, takk for svar . Da kan jeg vel unngå å kjøpe meg en ny laptop! Quote Share this post Link to post