Gå til innhold

Få tilbake slettede bilder (på butikk?)


Anbefalte innlegg

Har søkt litt gjennom forumet men alle får tips om diverse recovery-programmer.

Jeg har et SD-kort som ble tatt bilder på, formatert, tatt masse bilder på og deretter formatert igjen.

 

Jeg har testet utrolig mange forskjellige programmer men alle får tak i så godt som de samme bildene, men ikke de jeg ønsker. Jeg får tak i mange for lenge siden og mange av de som er tatt nylig.

 

Lurer på om problemet kan være at de feriebildene jeg vil ha ut er ganske store i oppløsning, derfor lurer jeg på om noen har et tips om et -skikkelig- kraftig recovery-program eller eventuelt tips om forhandlere som kan hjelpe meg med problemet.

 

Jeg måtte jo selvfølgelig slette bilder av høy affeksjonsverdi :p

 

 

Takker for alle svar

 

 

¤sinnadyr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Nå nevner du ikke hvilke programmer du har prøvd, så jeg får foreslå et som jeg er fornøyd med. Prøvde mange forskjellige programmer da jeg kom i samme situasjon som deg, og det som fungerte best var et program en venn hadde kjøpt siden han også hadde fått bra resultater av det. Det heter PhotoRescue Pro (http://www.objectrescue.com/products/photorescuepro/) og koster $30 for en enbrukerslisens. Verd hver eneste krone mener jeg i allefall.

Berget bra mange bilder som jeg ikke fikk tilbake med andre programmer

 

Siden du har tatt bilder i ettertid blir du vel desverre å miste en del, så der kan vel ingen programmer hjelpe deg, så det kan jo hende at du har fått det beste resultatet av de programmene du allerede har prøvd da =/

Endret av RoutineX
Lenke til kommentar

Vil gjerne at noen kan tipse meg om noen forhandlere som kan gjøre dette for meg.

 

Jeg får forresten tilbake utrolig mange bilder som er tatt for leeenge siden, men ikke akkurat disse feriebildene på litt over 2 megapixels størrelse. Så om noen har en butikk å referere til ville dette være til hjelp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Hørtes bra ut..

Er det noen som har testet dette?

 

Utdrag:

Slik benytter du redningspakken

Du tar med deg ditt defekte minnekort til butikken.

Betjeningen legger kortet i en Redningspakke og

forsegler den. Du signerer og får din kvittering.

 

Redningspakken legges i en pose og sendes til Ibas.

Her reddes de digital bildene som så brennes på en

CD eller DVD.

 

Ibas returnerer Redningspakken med CD/DVD til

butikken. Du viser din kvittering og får utlevert

Redningspakken.

 

Du setter CD-/DVD-platen inn i din datamaskin

og henter ut bildene.

 

- Prisen på redningspakken er 995,- inkl. mva. Hvis bildene ikke lar seg redde, er det kostnadsfritt for kunden, avslutter Løfsgaard. (Red: Ibas)

 

Hvorvidt du får det kostnadsfritt såfremt Ibas gjenoppretter NOEN bilder, er usikkert.

Endret av Slettet+9812398713
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...