Gå til innhold

TES: Finne Quest ID til "Information at a Price"


Anbefalte innlegg

Akkurat nå sitter jeg å spiller Elder Scrolls IV: Oblivion og har rotet det litt til.

 

På oppdraget "Information at a Price" skal jeg drepe noen vampyrer og derreter fortelle det til noen vampyrjegere etterpå så de forlater byen.

 

Nå har det gått litt i stå her, fordi jeg får lissom ikke noe valg om å fortelle at jeg har knertet vampyrer til vampyrjegerne, og jeg gidder ikke laste inn en tidligere save. Da den er 3 Level siden og en rekke andre Quests ferdig gjort.

 

Tror det skar seg litt da jeg snakket først med vampyrjegerne og fortalte hvor vampyrene var for å så drepe vampyrene selv. Så oppdraget har mer eller mindre gått i stå. Det eneste valget jeg har er å evnt knerte alle vampyrjegerne, men det er lettere sagt en gjort da jeg blir så alt for lett tatt for det. Eller?

 

Så jeg tenkte å hoppe frem ett "Stage" i questen eller få resatt Eridor som er sjefen for vampyrer. Slik at jeg kan få snakket litt fornuftig med ham igjen..

 

Så jeg lurte på om noen har ett tips på hva jeg kan skrive i konsollen for å komme meg videre i questen her.

 

Må legge til at jeg tenkte å få hoppe frem ett stage.. Men jeg får ikke frem QuestID`n med å skrive "Showquesttargets" :no:

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...