Gå til innhold

Får ikke lasta ned Nlite med Opera.


wil

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en stor fan av programmet Nlite.

Liker programmet veldig godt og har brukt det endel.

Siden at jeg hadde et lite havari med den gamle disken min som gjorde at alt på disken ble borte, over en stund nå så har jeg fått lasta ned det meste av det jeg missta+ endel nytt som jeg ikke har hatt før.

Jeg har bare hatt et problem.

Jeg får ikke til å laste ned Nlite med Opera.

Det står at jeg må deaktivere antivirus og brannmur, og det vil jeg jo ikke siden at den datamaskinen her er ganske så viktig for meg.

Så jeg gikk opp på en annen pc i huset som har Maxthon som nettleser.

Prøvde å laste ned den samme Nlite versjonen der, og der fungerte det kjempe bra.

Fikk lasta den ned med en gang, så nå har jeg riktignok Nlite 1.0.1, men jeg lurer litt på hva som er galt med Opera som gjør at den ikke får til å laste ned Nlite?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, de har samme sikkerehetsprogram ja. NIS2005 har begge maskinene, iallefall min har det. Prøvde å laste den ned fra hjemmesiden til nlite ja. Riktig det. På begge maskinene.

Kan tenke meg at hvis jeg bruker IE på denne for laste ned Nlite så fungerer det, men er liksom ikke det som er meninga da serru.

 

Takk for svaret forresten :)

 

PS: mener å huske at det var problemet med Opera`en på laptopen min også. Mener å huske at jeg heller ikke der fikk lasta ned Nlite med Opera.

 

Kan det ha noe med Popup Blocker da? Har satt på full sperring på blocken i Opera.

Lenke til kommentar

Det kan jo alltids være da, men skal komme opp et lite vindu (veldig lite) som sier at en side er blokkert, og du kan bare trykke på denne for å åpne det. Du bør uansett velge å godta ønskede popups, som da kun tillater de du trykker på selv. Er ofte nedlastinger er popups...

 

PS. Du bruker vel Opera 9 sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...