Gå til innhold

Alarm og hurtigstart av programmer på I-Mate K-Jam


kimla

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vet ikke helt om det er her jeg skal poste når jeg trenger hjelp, men admin får heller flytte meg hvis det er feil.

 

2 spørsmål her:

 

1: Hvordan kan man få en mp3-fil som alarm (vekkeklokke), har prøvd å legge mp3-filen i Application Data -> Sounds, rett i Windows katalogen og i Windows -> Rings, men den kommer rett og slett ikke opp som et valg når jeg skal velge tone jeg skal ha på alarm, er det noe jeg gjør feil? (mest sannsynlig :))

 

2: Hvordan kan man hurtigstarte programmer uten å bruke tastaturet eller touch-screen saken? Var i bilen i dag og skulle ringe, men måtte frem med den pinne-saken man bruker til å navigere på skjermen med for å finne nummeret i kontaktlisten og så ringe. Jeg har lagt inn noen voice tags så jeg bare kan si navnet jeg skal ringe til, men hvordan kan jeg starte den uten masse kompliserte veier å gå, er det en hurtigtast-løsning for det eller noe?

Har nå bare fått den på start-menyen, men hadde vært fint å ha en hurtigtastløsning.

 

Ble fort mye det her, kanskje litt uklart hva jeg vil, men dere får spørre hvis dere lurer!

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. husker jeg ikke i farten. Men jeg lurer på om du må ha filen i WAV-format.

 

2. Det enkleste er å aktivere "Smart Dialing". Start telefonen (trykk den grønne knappen) og gå Meny -> Alternativer for Smart Dialing. Så er det bare å bruke fingrene for å taste inn deler av et navn eller telefonnummer. :)

Lenke til kommentar
1. husker jeg ikke i farten. Men jeg lurer på om du må ha filen i WAV-format.

 

2. Det enkleste er å aktivere "Smart Dialing". Start telefonen (trykk den grønne knappen) og gå Meny -> Alternativer for Smart Dialing. Så er det bare å bruke fingrene for å taste inn deler av et navn eller telefonnummer. :)

6601305[/snapback]

 

Prøvde en wav-fil også, men kan alltids prøve igjen.. :) Husker du akkurat hvor jeg skulle legge den?

 

Det skal da være en funksjon så du kan si hva du vil ha, knappen oppe til høyre på mobilen, hvis man trykker den og sier f.eks "voice tag" skal man komme til det voice tag greiene, får det ikke til å funke jeg da.. =/

Lenke til kommentar
Du skal vel ikke si "voice tag", du skal vel bare si navnet på den du vil ringe (hvis det var det du la inn) etter du har trykket på den knappen.

 

Eller misforstår jeg vanvittig nå?

6602193[/snapback]

 

Er vel kanskje jeg som misforstår, men funker ikke det heller, det hadde vært en deilig funksjon egentlig, kanskje bare jeg som gjør noe feil? Funker når jeg går inn på det voice tag programmet, da finner den rett person hver gang, men ikke når jeg bare trykker inn den knappen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...