Gå til innhold

Får en rar oppstartsskjerm!


Anbefalte innlegg

Hey!

Når jeg skal starte opp maskinen så kommer alt helt som det skal, windows som laster og CoreCell oppstartsskjerm, men i det siste har det skjedd en veldig rar ting!

Alle bildene på oppstart er skjøvet ca 5cm til høyre og ut av skjermen!

Skjønner ikke hva dette kommer av, det skader ikke maskinen egentlig men det er bare utrolig irriterende.

Noen som vet hvordan man fikser dette?

 

Maskinen fungerer som den skal, valgte å ikke legge den i maskinen fungerer ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey!

Når jeg skal starte opp maskinen så kommer alt helt som det skal, windows som laster og CoreCell oppstartsskjerm, men i det siste har det skjedd en veldig rar ting!

Alle bildene på oppstart er skjøvet ca 5cm til høyre og ut av skjermen!

Skjønner ikke hva dette kommer av, det skader ikke maskinen egentlig men det er bare utrolig irriterende.

Noen som vet hvordan man fikser dette?

 

Maskinen fungerer som den skal, valgte å ikke legge den i maskinen fungerer ikke

6599914[/snapback]

 

Hva slags skjerm har du? Har du endret oppløsning/oppdateringsfrekvens i det siste?

Lenke til kommentar

Pause?

Nå mista jeg tråden litt her :(

Og forresten har en Hyundai skjerm... Har ikke endret oppløsning på et par måneder heller!

Men jeg tror det begynte da jeg lastet ned worms world party for da var reklamene helt feil plassert på skjermen.

Endret av Pressure
Lenke til kommentar

ah! Det problemet har jeg også ! Utrolig irriterende, men det er bare i oppstartprossesen... Windows Xp greia laster står det på skjermen, men nederst i høyre hjørne (der det står, skal stå, Microsoft) er skjermen skjøvet så mye at jeg kun ser at det står Micro... irriterende, men det er ikke noe annet galt med PC'n/skjermen på noe vis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...