Gå til innhold

div. PDA\smartphone spørsmål


just_me

Anbefalte innlegg

forskjeld på PDA og smartphone?

 

er det noe en Gjennomsnittlig mobil telefon har som en Gjennomsnittlig PDA\smartphone ikke har?

 

hva anbefales av PDA\smartphone?

 

har ingen spesielle krav

 

(helt grønn når det gjeller PDA\smartphone)

 

er Qtek 9100 et godt valg?

Endret av just_me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forskjeld på PDA og smartphone?

PDA har trykkfølsom skjerm noe en Smartphone ikke har. Flere programmer støtter "Windows Mobile Phone Edition" enn "Windows Mobile Smartphone Edition".

 

er det noe en Gjennomsnittlig mobil telefon har som en Gjennomsnittlig PDA\smartphone ikke har?

Radio? Men det kan vel diskuteres hvor normalt det er.

 

hva anbefales av PDA\smartphone?

HTC (eller Qtek som det het før) er jeg veldig fornøyd med. :)

 

 

er Qtek 9100 et godt valg?

Absolutt! Bruker den selv og er meget fornøyd! :)

Har du litt mer penger å bruke, så kan du vente på HTC TyTN (som forhåpentligvis kommer om en uke eller to).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
forskjeld på PDA og smartphone?

PDA har trykkfølsom skjerm noe en Smartphone ikke har. Flere programmer støtter "Windows Mobile Phone Edition" enn "Windows Mobile Smartphone Edition".

 

er det noe en Gjennomsnittlig mobil telefon har som en Gjennomsnittlig PDA\smartphone ikke har?

Radio? Men det kan vel diskuteres hvor normalt det er.

 

hva anbefales av PDA\smartphone?

HTC (eller Qtek som det het før) er jeg veldig fornøyd med. :)

 

 

er Qtek 9100 et godt valg?

Absolutt! Bruker den selv og er meget fornøyd! :)

Har du litt mer penger å bruke, så kan du vente på HTC TyTN (som forhåpentligvis kommer om en uke eller to).

6600220[/snapback]

 

 

nå har jeg brukt qtek 9100 en stund helt topp, men når jeg går inn for og skrive e-mail eller sms så kommer ikke skjermtastaturet opp men når jeg tar ned det fysiske tastaturet så kommer oxo skjermtastaturer opp. hva sjer?

Lenke til kommentar
nå har jeg brukt qtek 9100 en stund helt topp, men når jeg går inn for og skrive e-mail eller sms så kommer ikke skjermtastaturet opp men når jeg tar ned det fysiske tastaturet så kommer oxo skjermtastaturer opp. hva sjer?

6704032[/snapback]

Har ikke peiling. At software-tastaturet "oxo" ( :roll: ) dukker opp når du flipper ut hardware-tastaturet er vanlig, men bare begynn å skriv så forsvinner det. Software-tastaturet dukker vanligvis opp hos meg når markøren står i et "skrivefelt", og burde strengt tatt gjøre det hos deg også...

 

Har du oppdatert til siste ROM? :)

Lenke til kommentar
nå har jeg brukt qtek 9100 en stund helt topp, men når jeg går inn for og skrive e-mail eller sms så kommer ikke skjermtastaturet opp men når jeg tar ned det fysiske tastaturet så kommer oxo skjermtastaturer opp. hva sjer?

6704032[/snapback]

Har ikke peiling. At software-tastaturet "oxo" ( :roll: ) dukker opp når du flipper ut hardware-tastaturet er vanlig, men bare begynn å skriv så forsvinner det. Software-tastaturet dukker vanligvis opp hos meg når markøren står i et "skrivefelt", og burde strengt tatt gjøre det hos deg også...

 

Har du oppdatert til siste ROM? :)

6704230[/snapback]

 

 

rom?

Lenke til kommentar
Jeg tror seriøst ikke du vil ha dem. ;)

Det er bare basert på "logoen" (se avatar).

6718452[/snapback]

Daså... :p

 

Forresten så er det noen budbil-selskaper for tiden som tar underskrift og alt via pda'en (Qtek 9100). Det er et program som heter "Budbil" og man kan lagre all info om utkjøring og slikt med den. Noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Forresten så er det noen budbil-selskaper for tiden som tar underskrift og alt via pda'en (Qtek 9100). Det er et program som heter "Budbil" og man kan lagre all info om utkjøring og slikt med den. Noen som kjenner til dette?

6718462[/snapback]

Det er jo relativt enkelt å programmere, egentlig. Hvis man skulle ha behov for det. Den har jo EDGE-tilkobling, så den saken er jo enkel. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...