Gå til innhold

Endelig slått meg i ro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håper det føles godt og ha valgt etter og snart ha trent opp 3 chars til 60 er warlocks helt klart best. insane gode i alt topper damage eier i pvp eier solo får lett guild morsome og spille og.. men til rase helt individuelt spør du meg. undead kanskje. eller human men det er meg.. tenker alent mesig jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Om jeg var deg ville jeg egentlig ikke hørt på det noen av oss sa her, men ta den du synes ser tøffest ut, men siden du ikke vil det, kan jeg jo si min mening om rasene:

 

UD: Skummel, typisk ranglebein som passer perfekt til castere, de har også fantastisk deilige racials (Spiller UD Warlock selv)

 

Orc: Stilig dans, bra med 25% stun resistance og 5% damage på pet. Disse ser du veldig lite av, i forhold til UD. Armoren blir også råtøff når du kommer opp i levlene.

 

Gnome: Fin racial: Escape Artist. De har også mer intellect enn andre klasser. De dumme med de er at du ikke ser LITT av armoren du har på deg. Er ikke noe vits å ta showoff med fullt tier 2 der. Stilig dans har de forresten, både male og female.

 

Human: Fantastisk dans, og vitser (Male) 10% rep gain og stealth detection (men du har paranoia med felhunter da) Dette ville vert rasen jeg rerollet om jeg skulle spillt alliance neste gang.

 

OBS: Dette er sikkert en herlig blanding av skrivefeil og norwenglish ;)

Lenke til kommentar

Gnoem wurlock is tha shizzle ;) Men spiller fint liten rolle, jeg valgte gnome fordi jeg synest de er utrolig tøffe på tiger :D Men human har jo totalt imba racial; dimplomacy. På horde siden hadde jeg valgt undead siden jeg synest personlig orcs ser gay ut i tier x :p Og UD har jo imba wotf også. Men dette er bare personlig. Prøv alle og gå med den racen som gir deg "feelen".

Lenke til kommentar

UD har finfine PvP-racials, WotF trenger ikke å forklares, og Cannibalize er gull verdt for en klasse som konverterer hp som mana. Kjekk å ha når bandage-debuffen fortsatt er oppe. 10 SR er også greit.

 

Orc har 25% stunresist, noe som er snask i PvP, og Blood fury er utrolig hvis du går for firestone-build. :) De ser dog helt rompe ut på fel/dreadsteed.

Lenke til kommentar
Om jeg var deg ville jeg egentlig ikke hørt på det noen av oss sa her, men ta den du synes ser tøffest ut, men siden du ikke vil det, kan jeg jo si min mening om rasene:

 

UD: Skummel, typisk ranglebein som passer perfekt til castere, de har også fantastisk deilige racials (Spiller UD Warlock selv)

 

Orc: Stilig dans, bra med 25% stun resistance og 5% damage på pet. Disse ser du veldig lite av, i forhold til UD. Armoren blir også råtøff når du kommer opp i levlene.

 

Gnome: Fin racial: Escape Artist. De har også mer intellect enn andre klasser. De dumme med de er at du ikke ser LITT av armoren du har på deg. Er ikke noe vits å ta showoff med fullt tier 2 der. Stilig dans har de forresten, både male og female.

 

Human: Fantastisk dans, og vitser (Male) 10% rep gain og stealth detection (men du har paranoia med felhunter da) Dette ville vert rasen jeg rerollet om jeg skulle spillt alliance neste gang.

 

OBS: Dette er sikkert en herlig blanding av skrivefeil og norwenglish ;)

6599661[/snapback]

Undead sine vitser eier jo da. Og dansen er jo konge.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...