Gå til innhold

Kjøp av nye PS2 spill fra Norge, hvor?!


DemoNsouL

Anbefalte innlegg

Hei, håper på kjappe svar her, siden jeg har tenkt til å bestille så fort som mulig.

 

Det jeg lurer på er hvor jeg bør bestille spillene fra. De skal være nye, altså ikke brukte, og helst fra Norge for at det skal gå fortest mulig. Jeg skal ha tak i følgende spill til PS2:

 

Resident Evil: Code Veronica X

Resident Evil: Outbreak

Resident EVil: Outbreak 2

Resident Evil 4

 

Takk for svar, om de er positive. Jeg skal prøve å finne noe på Google mens jeg venter, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var innom www.spiderman.no. De har faktisk alle spillene, nydelig. Men en ting jeg la merke til.. de har 2 versjoner av Code Veronica X, Outbreak 2 og Resident Evil 4.. hva er forskjellen?

 

Takker for kjappe svar! :)

 

Edit: Spiderman har de dårligste websidene jeg har vært borti noen gang når det gjelder shops på internett. Får ikke tømt innholdet i kurven.. beløpet er nå på 4xxxkr for 4 Resident Evil spill..

 

Edit: Fant Resident Evil 4 på cdon.com til en veldig billig penge, så bestilte det derfra. Da gjenstå de 3 andre spillene. På grunn av teite nettsider hos Spiderman har jeg stryki dem fra lista. cdon.com har ingen av de andre spillene. Noen tips til hvor jeg trygt kan kjøpe de 3 siste? Pris er ikke så veldig farlig egentlig.. jeg vil bare vite at jeg får spillene når jeg bestiller dem :p

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

www.playx.no har Outbreak 1 & 2 til 199,- og tydligvis Code Veronica X platinum (Går jeg utifra, elendig tittel skriving fra playx sin side) til 189,-

 

De har også RE4 til 179,-

 

Jeg har handlet fra dem mange ganger, og vil si meg meget fornøyd med levering, pris og utvalg. Er i dag det eneste stedet jeg handler ps2 spill fra. (Ikke helt sant, da jeg er innom play.com også)

Lenke til kommentar

Okey. Jeg har allerede fått RE 4, som jeg bestilte fra cdon.com, jeg skal ta meg en tur innom playx.no, så får jeg se :) Jeg bestilte Code Veronica X fra spiderman.no, men har ikke fått noen bekreftelse, mulig det gikk til helvete. Fikk en database error på slutten av betalinga. Virker litt useriøst imo. Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...