Jump to content
Sign in to follow this  
PIP

[Løst]Portalnettverk - Trenger info og partner!

Recommended Posts

Hei!

Jeg jobber med et større portalprosjekt og vurderer i den forbindelse to cmsèr eZ og Typo3. Hvis noen her har erfaringer som kan hjelpe meg i å ta en avgjørelse, så er det bare å fyre løs. :)

Det er snakk om en hovedportal med flere underportaler som skal samkjøre innhold. Alle skal kjøres på samme server. Det skal inkuderes egenutviklede moduler i php og mysql. Blandt annet skal min eksisterende side www.omplassering.no skrives om, og stå som selvstendig portal i dette nettverket. Systemet skal være noe man kan leve og vokse med i flere år fremover.

Jeg søker også en prosjektpartner på dette prosjektet som har høy kompetanse på php og mysql. (Gruelig vanskelig å få tak i en dyrevenn med php-/mysqlkunnskaper og engasjement :dontgetit: ) Men hvis det finnes noen her som kunne tenke seg å være med eller vet om noen... så vennligst ta kontakt for nærmer beskrivelse av prosjektet og inntekstmuligheter. Pr.d.d. er vi 3 stk. med ulik kompetanse som jobber med dette prosjektet.

Hvis noen vet om andre steder på nettet hvor man kan finne denne kompetansen (php/mysql), så er jeg takknemmelig for tips! :thumbup: