Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Geforce 6600 AGP trur det er PCI


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har fått eit problem med skjemkortet mitt, MSI NX6600 256mb AGP. Heile systemet går i lås når eg prøver å spela av video, og kortet presterer langt frå det det skal i spel. Eg får og opp ei melding om at "SLI er mogleg på dette kortet, blablabla", noko som jo og er tull då dette ikkje er sant. Har sjekka i BIOS at Primary Graphics Adapter (eller kva det er) er satt på AGP.

 

Har prøvd med eit gammalt Geforce 2 32mb, og då gjekk alt utan problem.

 

Dette er "eigenskapane" for problemkortet - 6600

gf6600.jpg

 

 

Korleis kan eg retta opp på dette her? Har strevt lenge no! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg høres det mest ut som feil med firmwaren på kortet, slik at det gjenkjenner seg selv som noe det ikke er. Se etter på hjemmesiden til MSI om det er mulig å laste ned ny firmware til kortet. Du kan også prøve å spørre på forumet deres, er en del brukere der med god peil på MSI-produkter og generelt alt annet som sikkert kan hjelpe deg.

 

Edit: MSI har vel et program som heter Live Update, har du prøvd å oppdatere firmwaren via dette?

Endret av Exiter
Lenke til kommentar

Har sett litt rundt på google, og fann ut at nokon foreslår å flashe BIOS på skjermkortet? Er eg heilt på jordet nå, eller korleis gjer eg det?

 

Det er tydeleg at det berre er på denne maskina at problemet oppstår. Har prøvd clear CMOS på hovudkortet, men det hjalp ikkje.

Lenke til kommentar

Jeg tror også at å flashe BIOS/firmware på kortet er siste utvei utenom å levere inn kortet til forhandler. For nybegynnere har MSI et program som heter Live Update. Det skal være mulig å flashe BIOSen på skjermkortet med dette. Det er en risk forbundet med å bruke dette programmet, men slik jeg ser det har du ingenting å tape.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...