Gå til innhold

Nano nå? Eller vente?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så oppdatert på hva nytt som har kommet av mp3-spillere, eller på hva som komemr de neste månedene. Det jeg da lurer på er om det vil være helt "høl i hodet" å kjøpe en iPod Nano 4gb nå.

 

Noen som vet om det eventuelt kommer noe lignende/bedre, evetuntuelt om dette da vil føre prisene drastisk endover for den nevnte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke helt sikker på om det kan stemme men mener jeg har lest det en plass.. skal prøve å finne kilder

6604254[/snapback]

 

Mulig det var iPod nano med Linux du leste om. Den skal visstnok kjøre video.

Men veldig nyttig er jo ikke den funksjonen, liten skjerm å se på, og dårlig oppløsning å kjøre bildene over på stor skjerm.

 

Om iPod nano oppdateres tror jeg nok det blir 6 og 8 GB, så da blir det opp til deg om du skal vente på større minne eller klare deg med 2 eller 4 Gb.

Endret av dassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Det snakkes om at de nye Nanoene skal komme i 4gb eller 8gb, husker ikke helt kildene, men tror egentlig at dette vil stemme da forskjellen mellom 6 og 8gb er nærmest ubetydelig....

 

Hvis du skal vente; vent 2 måneder til Apple expoen - ellers; kjøp nå.. .Har falt ganske mye i pris i det siste :)

 

Siba er et flott sted å begynne... Koster vel 1900 der nå, selv betalte jeg nærmere 2400 for 3-4-5 måneder siden.

 

MVh.

TH

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...