Spragleknas 33 Report post Posted August 1, 2006 For avspilling av DVD og TV (MPEG)? Vet mange liker nVidia PureVideo, men finnes det bra/bedre alternativer? Skal brukes med MediaPortal (en kompis som sliter med de mørke fargene). Quote Share this post Link to post
Spragleknas 33 Report post Posted August 2, 2006 INGEN MED INNSPILL? Zoom Player? Quote Share this post Link to post
toretors 11 Report post Posted August 16, 2006 Det finnes ikke bedre alternativer enn nVidia PureVideo nei. Quote Share this post Link to post
BareGjest 110 Report post Posted August 21, 2006 Hvor får man tak i purevideo da? Er ikke det bare en sånn bundle-greie?? Quote Share this post Link to post
atrax 87 Report post Posted August 21, 2006 Her kan du laste ned NVIDIA PureVideo Decoder for 30 dagers gratis bruk. Quote Share this post Link to post
BareGjest 110 Report post Posted August 23, 2006 Jo men hvor får jeg tak i det dersom jeg ønsker å bruke det over 30 dager - ser at sidene til nvidia opplyser om at det for tiden kun er mulig å få et gjennom bundle? Quote Share this post Link to post
atrax 87 Report post Posted August 23, 2006 Øh, slå av eventuelle overivrige AdBlock-lignende programmer du måtte ha kjørende, og følg linken min igjen. Der skal du finne en liten centimeter under download-linken. Quote Share this post Link to post