Gå til innhold

TES: problem med oblivion(pc)


Anbefalte innlegg

En kamerat av meg har kjøpt oblivion, men får det ikke til å virke. Spillet blir innstalllert, men når vi har trykka på play, kommer det opp en sånn feilmelding der du skal sende feilrapport. Etter det, avsluttes oblivion av seg selv.

 

PC'en hans: Mobile Intel® Pentium®

4 - M CPU 2.20GHz

647 MHz 240 MB RAM

 

Er den bra nok? Som dere kanskje nå skjønner, har vi ikke så veldig god peiling på data, så vi skjønner ikke helt hva systemkrava er.

 

Setter pris på hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kamerat av meg har kjøpt oblivion, men får det ikke til å virke. Spillet blir innstalllert, men når vi har trykka på play, kommer det opp en sånn feilmelding der du skal sende feilrapport. Etter det, avsluttes oblivion av seg selv.

 

PC'en hans: Mobile Intel® Pentium®

4 - M CPU 2.20GHz

647 MHz 240 MB RAM

 

Er den bra nok? Som dere kanskje nå skjønner, har vi ikke så veldig god peiling på data, så vi skjønner ikke helt hva systemkrava er.

 

Setter pris på hjelp...

6595352[/snapback]

 

Han har rett og slett ikkje god nok data.

 

http://elderscrolls.com/games/oblivion_faq.htm

Lenke til kommentar
Da vi trykka på oldblivion, så skjedde akkurat det samme som det gjør når vi trykker på oblivion. Men jeg vet heller ikke hvilket skjermkort han har.

 

Han har for lite RAM og muligens for dårlig prosessor. Jeg antar det er Laptop han har så det er vel ikke så lett og oppgradere heller.

 

her kan du sjekke hvilke komponenter som er for dårlige til å kjøre Oblivion

Endret av tommy t
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...