Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe duplo/lego på nettet


Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg kjøpe duplo/lego på nettet.... utrulig nok så kan jeg ikke handle på www.lego.no, men det kan svensker,finner og dansker?? merkelig....

 

Nå prøver jeg å finne en plass jeg kan handle dette..... har funnet eurotoys.dk men det er utsolgt for det som er noe å ha... Håper noen tar seg bryet med å hjelpe meg....

Endret av huldal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brickink.com er et skikkelig sted mange flere tusen forskjellige private butikker. Det er det eneste alternaltivet jeg har funnet hvor jeg har mulighet til å få kjøpt inn de 3000 brikkene jeg trenger, spesielt siden lego.com ikke vil sende til  Norge

 

http://www.bricklink.com/storeList.asp - Hvis du ikke ser listen over butikker.

6601563[/snapback]

Vet du hvorfor de ikke vil selge til norge ?

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg har formulert meg helt rett.... jeg vil ha en nettbutikk der jeg kan kjøpe nye ting.....vil ikke kjøpe brukt.

6609334[/snapback]

det er mange som selger nye varer på ebay, såvidt jeg vet. men jeg aner ikke om du vil finne det du leter etter der, det var bare en idé fra min side.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...
Hvor kan jeg kjøpe duplo/lego på nettet.... utrulig nok så kan jeg ikke handle på www.lego.no, men det kan svensker,finner og dansker?? merkelig....

 

Nå prøver jeg å finne en plass jeg kan handle dette..... har funnet eurotoys.dk men det er utsolgt for det som er noe å ha... Håper noen tar seg bryet med å hjelpe meg....

 

 

Hei, jeg søkte på lego på nett på google og da fant jeg bl.a. denne butikken: http://www.familiebutikken.no/index.php?cPath=109_127

Her selger de både lego og duplo, men såklart ikke så godt utvalg som på lego.com. Prisene er heller ikke så verst, noen av tingene koster faktisk mindre enn på den danske lego nettsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...