Gå til innhold

Om å oppgradere til Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig greit å ha muligheten. Hvis det ikke hadde gått hadde det vært vanskeligere og administert 'oppgradingspakker'. En oppgradering BØR være billigere enn fullversjon Vista. Bare synd den gamle XP'n da sansynligvis ikke lenger kan brukes på en gammel maksin..

 

Oppgrading uten reformattering kommer ikke til å skje på min egen mansik, men f.eks mutters. Hun har ingen kontroll over hvor hun legger filer og da er det like greit å oppgradere direkte og beholde alt rotet urørt ;)

Lenke til kommentar

jeg oppgradere ikke, best med clean install altid ;)

mitt system layout er:

C: = Windows XP Professional x64 Edition

D: = Mine Dokumenter & masse annet rart

 

jeg bruker ikke auto repair funsjonen i xp heller, den bare ødelegger systemet sine driver oppsett :(

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Tviler på at Battlefield kommer i en DX10 utgave. Hvor har du hørt det?

6594731[/snapback]

Har ikke hørt det. Det var et hypotetisk eksempel på hva som gjør det tvingende nødvendig å anskaffe Vista ;-)

6594741[/snapback]

Jeg tror nok EA har, i samråd med MS, en hel del spilletitler. I tillegg er det SVÆRT enkelt å omprogrammere spill laget for X360 til Vista med DX10.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok EA har, i samråd med MS, en hel del spilletitler. I tillegg er det SVÆRT enkelt å omprogrammere spill laget for X360 til Vista med DX10.

6594755[/snapback]

 

 

Det er klart. Men for min del må det være et spill jeg ønsker å spille. Pen gla'vold med lav brukerterskel er liksom min greie..

 

Begynner vi å komme OT nå? jaja, som sagt jeg går for clean install :-)

Lenke til kommentar

Oppgradering har alltid vært pain in the ass. Ved problemer så må man renske maskinen. Installere gammel programvare, så den nye ... for så å møte på sære problemer...

 

.... nei ... clean all the way. Kun småprogrammer kan få lov å bruke oppgraderingsalternativer, siden disse ofte ikke skaper for mye tull.

Lenke til kommentar
Det er klart. Men for min del må det være et spill jeg ønsker å spille. Pen gla'vold med lav brukerterskel er liksom min greie..

 

Begynner vi å komme OT nå? jaja, som sagt jeg går for clean install :-)

6594788[/snapback]

Litt OT, men GTA kommer nok til PC og omtrent samtidig som X360 vil jeg tro. Det er gla' vold det :love:

Lenke til kommentar

Tør jeg egentlig spørre om det er noen god grunn til at man må kjøpe en av de to dyreste pakkene for å få lov til å oppgradere over sin gamle XP-installasjon? Jeg vil tro installeren som brukes er den samme i alle tilfellene. Dette er nok bare enda en Microsoft-måte å tjene enda mere penger. :(

Lenke til kommentar
Tør jeg egentlig spørre om det er noen god grunn til at man må kjøpe en av de to dyreste pakkene for å få lov til å oppgradere over sin gamle XP-installasjon? Jeg vil tro installeren som brukes er den samme i alle tilfellene. Dette er nok bare enda en Microsoft-måte å tjene enda mere penger. :(

6595499[/snapback]

Det er nok både og. Jeg tror dog vi med en gyldig lisens av XP Pro får en ganske bra subsidiert pris på blant annet Ultimate-versjonen, som forøvrig jeg skal ha. Håper jeg også jeg får noe fordi jeg er betatester. Det er iallefall lov å håpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...