Gå til innhold

Hva en kan gjøre før BC som ikke er bortkastet...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blabla blabla bla bla blaaa bla bla bla.

For og komme til poenget med denne tråden har jeg tenkt å høre om folk har ide'er om hva en kan gjøre før BC som en får igjen for etter BC har kommet.

Blabla blabla bla bla blaaa bla bla bla.

6593884[/snapback]

 

Å spille dataspill er helt bortkastet tid. Jeg anbefaler du ikke spiller idetheletatt. Selv vil jeg spille iblant og gjøre ting jeg syntes er gøyt og koselig.

Forresten, dersom endgame-raiderne slutter når BC kommer er det bare bra, litt opprensking og reduksjon i hardcore-nerder inne i spillet er en svært hyggelig bonus i utvidelsepakken.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Å spille dataspill er helt bortkastet tid. Jeg anbefaler du ikke spiller idetheletatt. Selv vil jeg spille iblant og gjøre ting jeg syntes er gøyt og koselig.

Forresten, dersom endgame-raiderne slutter når BC kommer er det bare bra, litt opprensking og reduksjon i hardcore-nerder inne i spillet er en svært hyggelig bonus i utvidelsepakken.

6598035[/snapback]

Så å ha det moro er bortkastet tid?

 

Hardcore-nerder er bare søte da.

Lenke til kommentar

Nstin, Å ha det moro iblant er viktig, å spille mmorpg derimot handler etterhvert mere om å stimulere avhengigheten sin enn om å ha det moro. Tenk over det, kjenner du noen som spiller mmorpg mere fordi de eller fordi de har lyst? Har de lyst fordi at de må?

Uansett, dataspill.. Det er mange andre måter å ha det moro på, gjerne sammen med andre, og jeg påstår at hver gang vi sitter oss ned og kaster bort tid på internettdebatter eller dataspill er det noe annet fornuftig vi kunne tatt oss til istedenfor.

Ingen er perfekte, men å ha det perfekte som mål og jobbe imot det har en ingenting vondt av.

Lenke til kommentar
Nstin, Å ha det moro iblant er viktig, å spille mmorpg derimot handler etterhvert mere om å stimulere avhengigheten sin enn om å ha det moro. Tenk over det, kjenner du noen som spiller mmorpg mere fordi de eller fordi de har lyst? Har de lyst fordi at de må?

Uansett, dataspill.. Det er mange andre måter å ha det moro på, gjerne sammen med andre, og jeg påstår at hver gang vi sitter oss ned og kaster bort tid på internettdebatter eller dataspill er det noe annet fornuftig vi kunne tatt oss til istedenfor.

Ingen er perfekte, men å ha det perfekte som mål og jobbe imot det har en ingenting vondt av.

6599838[/snapback]

Ikke dra det inn her og a :)

 

Jeg mente bare at å ha det morro er bra, så lenge det ikke går utover andre ting man SELV synes er viktig. (ville bare utdype "selv", ikke noe annet)

Lenke til kommentar

Pycnopodia, hva som er perfekt og hva som er fornuftig er vel litt fra person til person.

 

Jeg syntes syklister er et folkeslag som er helt uten fornuft og sans for rettferdighet. Men gidder ikke gå til et sykkelforum å si de sløser bort tiden sin på idiotiske ting alikevel.

 

Uansett, syntes bare det er litt rart å fremme et forslag om å slutte å spille på et spill forum.

 

Yeahyeah... offtopic som faen vare men.

Lenke til kommentar

Det perfekte er relativt og for mange har det "perfekte" gjerne noen feil eller skavanker. Det varierer fra person til person.

Dataspill syntes jeg ikke er så mye forskjellig fra andre spill, det er mere interaktivt og mere spennende på mange måter. Det blir noe sånt som en kino iforhold til teater..

Å spille litt dataspill skader ikke akkurat noe særlig, men jeg syntes det er en annen sak med mmorpg-spill, det er lett å brenne seg på det.

 

Uansett, tiden inne i WoW er bortkastet hvis du ikke har det moro, det er egentlig det eneste du har igjen for å leke/spille dataspill.

Lenke til kommentar

Enig i att dataspill er bare for å ha det morsomt, og i WoW tilfellet, hmm, jeg vil tro du kan bli exalted med alle byene du kan (slik som OG, TB, UC, eller stormwind osv om du er alliance) siden dette sikkert vil komme handy snart, det handler jo for det meste om grinding, og hittil har man ikke blitt "tvinget" til å grinde city reps, så det må man sikkert snart.

 

Og pycnopodia, ver så snill ikke avspor denne tråden med å leke lege å si hvordan andre og deres venner er avhengig osv.

Lenke til kommentar

Nei jeg leste ikke alt som stod her, og kan nderfor ikke garantere at alt dette ikke allerede er sagt fra før, men her kommer det.

 

Den nye lvl capen er ikke egentlig noe problem, ja du må lvl opp 10 nye levler som tilsammen blir en del 1000k exp. Ettersom du allerede har lvlet opp minst 1 lvl 60, så kommer ikke dette til å ta så mye tid, viss du driter i lore og å lese hele quest loggen etc, bare fokuserer på å power lvle. Dette er kjedelig synes nå jeg, men det skal ikke ta så lang tid.

 

Angående gear, så har blizzard sagt at Tier 1 og 2 vil kunne bli "oppdatert" ved BC. Skal se om jeg finner en link. Dette vil sikkert koste litt, men da er i hvert fall ikke alt wasted.

 

Jeg synes ikke capen eller gearet blir noe problem, du får fort noe nytt uansett, Kharazan er der du kommer til å få det beste utstyret, og dette er en 10-15 instance. Bare vent og se, Blizzard vet alltid best (offtopic; bare ikke om det at horde får palas og ally får shamans).

Lenke til kommentar
Nei jeg leste ikke alt som stod her, og kan nderfor ikke garantere at alt dette ikke allerede er sagt fra før, men her kommer det.

 

Den nye lvl capen er ikke egentlig noe problem, ja du må lvl opp 10 nye levler som tilsammen blir en del 1000k exp. Ettersom du allerede har lvlet opp minst 1 lvl 60, så kommer ikke dette til å ta så mye tid, viss du driter i lore og å lese hele quest loggen etc, bare fokuserer på å power lvle. Dette er kjedelig synes nå jeg, men det skal ikke ta så lang tid.

 

Angående gear, så har blizzard sagt at Tier 1 og 2 vil kunne bli "oppdatert" ved BC. Skal se om jeg finner en link. Dette vil sikkert koste litt, men da er i hvert fall ikke alt wasted.

 

Jeg synes ikke capen eller gearet blir noe problem, du får fort noe nytt uansett, Kharazan er der du kommer til å få det beste utstyret, og dette er en 10-15 instance. Bare vent og se, Blizzard vet alltid best (offtopic; bare ikke om det at horde får palas og ally får shamans).

6609653[/snapback]

 

Her var Linken

Lenke til kommentar

genetex, Jeg er medmenneske, ikke en lege. Uansett, angående tema.. Dersom du spiller og ikke har det gøy, kaster du bort tiden. Sålenge en gjør på noe en syntes er moro er ikke tiden helt bortkastet.

Burning Crusade tror jeg kan bli bra, men jeg tviler på jeg vil kjøpe det ved lansering, jeg har ikke tenkt å levle over 60 med det første.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

whine whine whine..

 

hvise folk bare klager og klager.

 

greit når BC kommer blir det masse grinding og så og si alt gear du har slitt med og skaffe på lvl 60 er bortkasta,

 

så hvise folk syns det mere moro og få masse bra gear på lvl 60 og se cool ut og that's it, nei man har godt av litt forrandring. Nå har de samme områdene på karta hvert siden wow kom ut tidlig i fjor..

 

Må være dritt kjedelig og hvite hvor alt er, har du lvl opp 1 til 60 vet du hvor nesten alle questa er hvor de forskjellige herbsa spawner osv..

 

og få lvl 70 og masse annet nytt ser jeg nesten bare som posetift (ally shaman/ pally hord. wtf blizzard)

 

Man trenger forrandringer her i wow også i virkelig i livet , gjør man det samme om og om igjen er bare på de samme stedene hele tiden og aldri gjør noe nytt syns jeg synd på den personen..

 

Man trenger fornying her i wow samme som i det virkelig liv....

 

prøv vær litt posetiv og kom heller med all sutringa når BC har kommet og du FAKTISK har prøvd det litt!!

 

sorry for masse skrive feil, men er trøtt som en bjørn å vintern

Endret av wailer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...