Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny PC: Starter uten å trykke på power knappen...


Anbefalte innlegg

Heisann..

Fått meg ny data, men har for lite peiling til å putte den sammen selv så fått hjelp av en kompis som har mer peiling enn meg..

 

Alt gikk bra, men når vi skrudde på strømmen startet CPU vifta og kanskje hardisken og hva mer før vi i det hele tatt hadde trykket på power knappen.. ikke helt sikker på om selve CPU'en startet men jeg regner da med det siden vifta gikk?

 

Har hørt litt rundt og jeg vet ikke om noe er defekt eller om det er noen flere muligheter jeg kan prøve?

 

Tror det kommer for lite lyder fra hovedkortet og det kommer ikke noe bilde på skjermen... jeg har testet med bare 1 ram brikke i alle 4 slotsa.. og flyttet rundt på de lys kablene.. og prøvd å startet opp uten harddisk.. Ingen effekt..

 

Beklager hvis dette ble en veldig dum post, men har lite peiling så vanskelig å få forklart problemet skikkelig.. håper dere skjønner..

 

Edit: Er ikke vits å takke før noen prøver å hjelpe...

Endret av FuZzi5
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...