Gå til innhold

Originalt utstyr til Nokia 6280, hvor handle?


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg en Nokia 6280, og har sett meg ut følgende originalt Nokia utstyr jeg vil ha;

 

-Bilholder CR-43

-12V lader DC-4

-Veske CP-68

-Bluetooth headset - her er jeg litt usikker, men valget står mellom enten BH-200 eller HS-26W. Jeg har kanskje mest lyst på HS-26W, men er det noen som har noen argumenter for hvilket av disse 2 jeg burde velge til en 6280?

 

Skal også ha meg ett miniSD kort på enten 512MB eller 1GB.

 

Hvor kan jeg handle alt dette, på billigste og beste måte? Helst en nettbutikk, eller kan f.eks. Elkjøp være ett alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt meg en Nokia 6280, og har sett meg ut følgende originalt Nokia utstyr jeg vil ha;

 

-Bilholder CR-43

-12V lader DC-4

-Veske CP-68

-Bluetooth headset - her er jeg litt usikker, men valget står mellom enten BH-200 eller HS-26W. Jeg har kanskje mest lyst på HS-26W, men er det noen som har noen argumenter for hvilket av disse 2 jeg burde velge til en 6280?

 

Skal også ha meg ett miniSD kort på enten 512MB eller 1GB.

 

Hvor kan jeg handle alt dette, på billigste og beste måte? Helst en nettbutikk, eller kan f.eks. Elkjøp være ett alternativ?

6592235[/snapback]

 

 

Du burde handle det på nettet. Du kan ihvertfall få tak i minnekortet relativt billig på elkjøps nettbutikk. Det fine med å kjøpe det der er jo at du kan levere det i en elkjøp butikk hvis ikke det funker fremfor å sende det tilbake:). Ang. utstyret så tar butikker seg veldig godt betalt for f.eks bluetooth headset og ladere. Anbefaler at du stikker på nettet og sjekker ut litt priser på de forskjellige. Hvis ikke har elkjøpbutikker prisgaranti, så hvis du finner et produkt billigere hos en konkurrent kan du bare ta bilde av det med mobilen din så skal elkjøp selge deg tilsvarende vare til en bedre pris. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
men jeg vill ikke anbefale org. minnekort siden det er 4 ganger så dyrt

og ikke noe ytelses forskjell ;) (TwinMos er greit kort)

6593075[/snapback]

 

Det har du naturligvis rett i :p Kan vel neppe kalle SanDisk for originalt heller, var igrunn de jeg tenkte på, prisen er ikke så verst på de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...