Gå til innhold

Ny telefon. Musikk, EDGE, minne er VIKTIG.


Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny mob om noen måneder og er veldig usikker på hva jeg skla velge. Har ingen klare i kikkerten, men er ut til at en SE fre WalkMan serien virker vell mest realistisk pr i dag.

 

Musikk biten er viktig da den blir brukt som Mp3 spiller i noen timer pr dag.

EDGE/3G er STERKT ønsket.

Minnekort må til (så klart.)

 

Kunne godt ønske meg at det var klapp, men det er nå ikke spes viktig :cool:

 

Som sagt noen mnd til, så om det er noe spenende på gang er jeg glad for tips!

 

PS: Er i utgangspunktet stor fan av Samsung, så det er stjerne i boka for samsung telefoner :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3250 - kommer med 512mb, maks 1gb

W810i - kommer med 512mb, maks 2gb

N91 - kommer med 4gb

og N80 - kommer med 128mb, maks 2gb

...er alle bra valg. Alle har det du ønsket (W810i mangler 3G) og er veldig gode musikktelefoner.

6593484[/snapback]

 

Hvor har du hørt at w810i bare støtter opptil 2GB? Sist jeg sjekket går det opp til 4GB.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare advare om pengebruk på produkter som er gamle etter noen måneder.

;)

 

Kjøp heller noe som nettopp har blitt erstattet av en nyere modell, da får du en bra nok mobil til en god penge.

Spar de, start BSU konto, ferie?, gaver?...

 

(Oh yes, jeg har brukt mye peng på en ting som jeg angra på og det freekin haunter meg enda) :ermm::hmm:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Selvom det finnes 4gb minnekort til W810i er det ikke sikkert den klarer å lese det fordet. Noen telefoner sliter hvis man stapper i de for store minnekort. Og hvis du fyller et 4gb minnekort og setter det i mobilen kommer antagelig mobilen til å bli ganske mye tregere.

6617273[/snapback]

 

Jeg har brukt et 4GB minnekort i min w810i. Ikke mitt da.. Men det virket helt fint det.

:)

Lenke til kommentar
Selvom det finnes 4gb minnekort til W810i er det ikke sikkert den klarer å lese det fordet. Noen telefoner sliter hvis man stapper i de for store minnekort. Og hvis du fyller et 4gb minnekort og setter det i mobilen kommer antagelig mobilen til å bli ganske mye tregere.

6617273[/snapback]

 

Jeg har brukt et 4GB minnekort i min w810i. Ikke mitt da.. Men det virket helt fint det.

:)

6625605[/snapback]

 

Var det helt fullt eller bare 1/4? Trodde da virkelig at telefonen skulle bli noe tregere med så mye daa og ta hånd om :hmm:

 

Jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...