Gå til innhold

Litt feedback på et grunge martial art design


Anbefalte innlegg

Er en gjeng med kompiser som driver litt med slik triksing, martial art som det så fint heter. Har hatt i oppgave å lage en webside for de en stund og har hatt endel forskjellige utkast. Noen stilrene og nå et skikkelig grunge. Noen som kan gi meg noen tips / konstriktiv kritikk eller bare vil banne litt over hvor stygt det er? Menyen er også ganske liten for tiden. Er første gangen jeg prøver meg på noe über grunge.

post-50769-1154376375_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bytte ut den pila med noe... Satte den der fordi menyen er så liten og dårlig markert. Skal se om jeg ikke kan "un-grunge" aliens bittelitt. Har ikke kommet så lang som til footer enda, og bordene stoppet brått fordi jeg ikke har noe html repeat enda. Heter vel giddalaushet. :wee:

Lenke til kommentar

Fint at den falt i smak! :) (noen steder iallefall, sitter sikkert flere og banner over den hjemme i stua som ikke har postet svar enda)

 

Har fikset litt på pilen og tydelgheten av "Aliens". Satte litt av grunge'n over teksten, syns teksten stod litt for klart frem, men kan hende jeg dropper det igjen. Mangler fremdeles fulle border og en footer, skal fikse dette etterhvert.

 

EDIT: Legge ved bilde ja..

post-50769-1154502085_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...