Gå til innhold

lyst på nytt pc spill med fin grafikk.


Anbefalte innlegg

hei, har lyst på nytt pc spill nå siden det er en stund siden sist, men hvilket skal jeg velge, er ikke helt oppdatert på spill som er best nå.

 

ikke kjørespill, helst noe krigsgreier. må ha fin grafikk.

 

så noen som har noen tips til hva jeg skal kjøpe?

 

endra emetittelen.

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle disse spillene er førstepersonsskytespill og er `MÅ HA spill` synes jeg: :yes:

Quake 4.

Call Of Duty 2. (2 verdenskrigsspill). :thumbup:

FEAR.

Far Cry. (Ikke det nyeste spillet men veldig billig på CDON.COM og bra).

Prey. (Nytt og har fått bra kritikk).

Alle disse spillene er bra og du vil mest sannsynlig ikke angre på å ha kjøpt noen av de...

Lenke til kommentar

oblivion har jeg, og ja der er det nydelig grafikk, men bare noe jeg lurer på, jeg har alle instillingene på absolutt mak i oblivion nå, og jeg har lasta ned forskjellige mods som forbedrer grafikken. dete kjører helt fint, lagger kanskje noe midt i de værste kampene pluss regn. men ville jeg hatt enda bedre grafikk med et dyrere grafikkkort selvom alt står på maks med det kortet jeg har nå? (overklokka ati radeon x800xl)

 

har også farcry. men fins det mods som forbedrer grafikken enda mer?

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Du ville fått HDR hvis det nye kortet støtter Shader Model 3.0. Og HDR ser jo ganske pent ut. Du kunne jo også kjørt høyere oppløsning, hvis du ikke allerede makser.

 

Ellers lurer jeg på hva du har av andre deler i maskinen din når du kan kjøre Oblivion på maks med det kortet der, med mindre du kjøler kortet ditt med flytende nitrogen. Jeg klarer ikke over 70%.

Lenke til kommentar
Du ville fått HDR hvis det nye kortet støtter Shader Model 3.0. Og HDR ser jo ganske pent ut. Du kunne jo også kjørt høyere oppløsning, hvis du ikke allerede makser.

 

Ellers lurer jeg på hva du har av andre deler i maskinen din når du kan kjøre Oblivion på maks med det kortet der, med mindre du kjøler kortet ditt med flytende nitrogen. Jeg klarer ikke over 70%.

6593605[/snapback]

 

har amd athlon 3200+ (klokket til 3400+)

asus a8n sli hovedkort

en eller annen jalla noname strømforsyning :p

 

hva er den høyeste oppløsningen i oblivion egentlig? varierer det utifra åssen hardware man har? jeg har alle skygger og og detaljer og vann kvaliytet på maks, full aa, osv og masse mods som forbedrer grafikken enda mer, og har ikke problemer, bortsett fra hvis det kommer en hau av fiender osv i regnvær da hakker det. og noen ganger da jeg surrer rundt i skauen og det er hundrevis av ting på skjermen, hvis det kommer fiender da så kjører spillet litt tregere.

 

har også en mod som korter ned på gresset, vet ikke om det gjør så spillet kjører litt lettere jeg.

 

men hva gjør egentlig hdr? gir det stor forbedring å bruke det?

fins det ikke en mod som gjør at jeg kan bruke det?

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Du vil ha spill med strøken grafikk, du trenger strøken pc. Noe som du langt ifra har.

 

Jeg har en del bedre pc enn deg, men kjører ikke Oblivion på maks!

6595664[/snapback]

 

jeg klarer og kjøre oblivion på fult, og det er jo ikke så mange spill som har bedre grafikk enn det, så jeg burde klare og kjøre mange andre spill med meget pen grafikk om ikke maks så ihvertfal ikke langt unna.

 

men tenkte jeg skulle skaffe meg call of duty 2, liker 2 verdenskrig spill.

Lenke til kommentar
driter i hva du tror neppe, jeg har alt som kan stilles på inne på options på fult. max skyggger, vann, blod, ja alt.

 

hvor høy oppløsning kan du ha da? vet ikke om det kanskje er forskjellig på kort til kort eller fra skjerm til skjerm jeg?

6596163[/snapback]

 

Det går fra skjerm til skjerm, jeg kjører 1600x1200

 

@Daniel89j se maskinvaren, å tenk ;)

Lenke til kommentar
driter i hva du tror neppe, jeg har alt som kan stilles på inne på options på fult. max skyggger, vann, blod, ja alt.

 

hvor høy oppløsning kan du ha da? vet ikke om det kanskje er forskjellig på kort til kort eller fra skjerm til skjerm jeg?

6596163[/snapback]

 

Det går fra skjerm til skjerm, jeg kjører 1600x1200

 

@Daniel89j se maskinvaren, å tenk ;)

6596413[/snapback]

 

Hva snakker du om? Se i norskboka og lær deg norsk du.

 

Jeg sa at det er helt håpløst at to personer sammenligner hvem som har en maskin som gjør at spillet flyter best. Hvis dere hadde spilt i 1280x1024 og alt på fullt begge to kunne en hatt 25 fps og den andre 50 og begge hadde opplevd det som "perfekt flytende uten lag" osv, selv om den ene maskinen pumper ut dobbelt så mange bilder i sekundet.

Lenke til kommentar
driter i hva du tror neppe, jeg har alt som kan stilles på inne på options på fult. max skyggger, vann, blod, ja alt.

 

hvor høy oppløsning kan du ha da? vet ikke om det kanskje er forskjellig på kort til kort eller fra skjerm til skjerm jeg?

6596163[/snapback]

 

Umulig.. Det kortet du har klarer ikke HDR. Derfor kan du heller ikke sette det på..

 

Har du AA?

 

Dette er sikkert grunnen til at du kan sette det andre opp. Hva slags framerate har du?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...