Gå til innhold

PC med 40GB


Anbefalte innlegg

har tenkt å kjøpe en HP pavilion bærbar PC med 40GB harddisk.

er dette mye? jeg har tenkt å ha en del musikk, bilder og skolearbeid bare.

trenger den ikke til stort mer.

da er vell dette ok egentlig?

 

vennligst svar, er forvirret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har tenkt å kjøpe en HP pavilion bærbar PC med 40GB harddisk.

er dette mye? jeg har tenkt å ha en del musikk, bilder og skolearbeid bare.

trenger den ikke til stort mer.

da er vell dette ok egentlig?

 

vennligst svar, er forvirret.

6590959[/snapback]

 

 

Hvis du bare skal ha litt dokument, bilder og musikk skal dette gå bra ja. Har selv rundt 15gig med musikk som blir opp i mot 4000 sanger. Men hvis du skal ha filmer og større filer blir det nok litt knappt. ;)

Lenke til kommentar

Jaybird: Det med sangene varierer veldig. hvis jeg tar 15 GB av musikksamlinga mi så har jeg vel 2-3 sanger kanskje. En vanlig sang ligger på imellom 3-5 MB.

Har selv en laptop som har 20 GB harddisk. Vel, det holder så lenge man bruker den til dokumenter, presentasjon, og litt standard ting så holder det med 20 GB.

Lenke til kommentar
Jaybird: Det med sangene varierer veldig. hvis jeg tar 15 GB av musikksamlinga mi så har jeg vel 2-3 sanger kanskje. En vanlig sang ligger på imellom 3-5 MB.

Har selv en laptop som har 20 GB harddisk. Vel, det holder så lenge man bruker den til dokumenter, presentasjon, og litt standard ting så holder det med 20 GB.

6591395[/snapback]

 

15GB til 2-3 sanger?

 

Det var et eksempel, jeg sier ikke at alle som har 4000 sanger bruker nøyaktig like stor plass som meg.

Lenke til kommentar

40GB går helt greit til ditt bruk. Det er som oftest videofiler som tar mest plass på hardiskene til folk tror jeg. Det gjelder i hvertfall for meg og nesten alle jeg kjenner.

 

Har selv 60GB på min laptop og der har jeg masse musikk og videofiler.

Endret av Lættis
Lenke til kommentar

Oppps. 3-4000 mente jeg :blush:

 

Ontopic: Går greit å ha 20 GB på en laptop så lenge du bare bruker den til dokumenter, surfing og chatting og sånn, noe særlig med sanger blir det ikke plass til nei. Tror jeg har rundt 100-200 sanger på min laptop for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...