EirikMagnus Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hei! Finnes det noen pc spill(bil/motorsykkel/fly/vannscooter/trehjulssykkel) som kan spilles i multiplayer med 4+personer og innehar egenskaper som Diddy Kong Racing og Mario Cart har på konsol? Det er dessverre ikke så mange som børster støv av Super-Nintendoene sine nå til dags... For de som ikke er kjent med de legendariske spillene så er dette en beskrivelse på Diddy Kong racing: go cart kjøring med flere typer baner og du velger selv hvilket nintendotryne du vil være. Mens du kjører kan du plukke opp div greier som du kan bruke til å gjøre livet surt for den som rammes. Bomber, olje, raketter, homing raketter, skjold osv. Spillet er sykt enkelt og ikke noe for grafikkfreaks men underholdningsverdien er skyhøy og jeg savner følelsen av å home en god venn på målstreken . Noen som har noen spill tips? Takk skal du ha! EirikM
Håvard Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 vi hadde noe som het Big Read Racing, men det var jo ikke helt likt da.. Men ganske morsomt, det var det
YBD Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Dette var ikke et svar på spørsmålet ditt, men ville bare si at Diddy Kong Racing kommer til Nintendo DS om en stund, gleder meg
Nuust Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Big Red Racing* var et kult spill - det er jo sinnsykt gammelt tho Jeg vil iallefall anbefale Mashed! www.getmashed.net Spillet er et par år gammelt, vanskelig å finne retail i butikkene Likevel ble jeg kapret av demoen i dagevis.
cyberPanda Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 vi har jo South Park Rally, men det begynner å bli en del år gammelt så det er nok vanskelig å få tak i.
Neptun_ Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hva med Mario Kart Double Dash til Nintendo Gamecube?
EirikMagnus Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Hehe... Laster ned Masheddemo nå, gleder meg. Det southpark spillet så jo festlig som bare **** ut, veit du hvor man finner det? Som sagt, et er underholdningsverdien som teller når man er flere. Takk for tipsene hittil, del gjerne flere!! Jeg kan jo komme med et ganske åpenbart tips som de fleste sikkert har spilt, da ikke et bilspill, men et slangespill. Hvis du ikke har spilt det så for all del ikke legg det inn på pc'n på arbeidsplassen eller på skolen, jeg har klart å gjøre begge (rette linjer er frekke linjer) http://achtung.zatacka.com/
rulleguru Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Lego racers 1 & 2. Har ikke prøvd toeren men eneren var ganske moro.
EirikMagnus Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Lego racers 1 & 2. Har ikke prøvd toeren men eneren var ganske moro. 6596923[/snapback] Fett, veit du hvor man kan få tak i det? lastes ned/kjøpes/demo ett eller annet...? Forresten, det holdt på å klikke for denne manden under en seig runde med demoen til "Mashed". Brukte kanskje 30 løp på å vinne pro-løpet. Vi snakker god gammel grining og hyling man egentlig burde holde seg for god for!
EirikMagnus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Jeg forsøker igjen Noen som vet om noen [/b]"bilspill" med muligheten til å fyre løs raketter på hverandre osv som fungerer strålende på et lan med over fire+ spillere? Trenger ikke være nytt, men helst muligheter for å kunne finne det på nettet. gjerne litt som diddykong racing/mashed/wipeout osv. MEN for pc. takk!
Eldritch Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Jeg forsøker igjen Noen som vet om noen [/b]"bilspill" med muligheten til å fyre løs raketter på hverandre osv som fungerer strålende på et lan med over fire+ spillere? Trenger ikke være nytt, men helst muligheter for å kunne finne det på nettet. gjerne litt som diddykong racing/mashed/wipeout osv. MEN for pc. takk! 9015417[/snapback] Wipeout 2097 finnes til PC, men jeg vet ikke hvor bra det funker i XP, i og med at det kom for 11 år siden. Det er kanskje ikke helt det du er ute etter, men Sonic R finnes også til PC, men det funker nok ikke så bra i XP. Når det gjelder multiplayer, så er jeg usikker på om spillene støtter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå