Gå til innhold

Labtop <9000kr, Photoshop


Anbefalte innlegg

Starter GK på media og kommunikasjon til høsten og skal gå til innkjøp på en labtop i denne prisklassen. Helst under 9000 kroner, og en som takler photoshop og evnt. filmredigering vi vil drive med.

 

Er en seriøst hobbyfotograf og knipser med D70, noe som gjør at det blir litt store bildefiler. Vil muligens oppgradere til et D200 om ikke alt for lenge.

 

Hva jeg forventer er en portabel PC, med god skjerm og bra ytelse for prisen.

DVD +/-, 1gb DDR2, over 80gb HD, O.K grafikk kort, trådløse internett muligheter og mulighet til å bytte deler etter en stund. Vil helst ha en duo-core.

 

Foreløpig er det denne som er fristelsen, noen kommentarer?

 

Fikk prøvekjøre den på Start-IT og likte designet, spesifikasjonene virker geniale for prisen.

 

Å friste meg med en Mac er bare ondt, lommeboken vil ikke ha det så mye som hjertet :nei:

 

Takk på forhånd!

Endret av Oblivious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dell har utvalgte Laptop*** :green:Her den til 8,7k... :) har det meste du trenger antar jeg, og du får masse extra på kjøpet, som eks, større harddriver osv...

6591009[/snapback]

 

 

Tingen er at det står tilbudene på 2x med ram og ekstra HD osv Utløper 08/02/2006...Det er en stund siden! Takk for svar :)

 

En ting... ytelses messig, hvordan måler Apple sin nye MacBook (billigste for 9300kr) med disse ... er fristen på en mac, men går ikke høyere modell enn denne.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt flere steder at Mac er det beste til fotoarbeid og filmredigering.

 

Forresten, hvilken skole skal du begynne på?

6591065[/snapback]

 

Randaberg.

Var bare 512mb Ram, 60GB HD og uten DVD brenner i den rimeligste Mac'en da. Litt lite for pengene føler jeg.

 

2% student rabatt? :p

Lenke til kommentar
Dell har utvalgte Laptop*** :green:Her den til 8,7k... :) har det meste du trenger antar jeg, og du får masse extra på kjøpet, som eks, større harddriver osv...

6591009[/snapback]

 

 

Tingen er at det står tilbudene på 2x med ram og ekstra HD osv Utløper 08/02/2006...Det er en stund siden! Takk for svar :)

 

En ting... ytelses messig, hvordan måler Apple sin nye MacBook (billigste for 9300kr) med disse ... er fristen på en mac, men går ikke høyere modell enn denne.

6591033[/snapback]

 

 

tilbudet med ram og hd går ut 02.08.06....

Lenke til kommentar
Jau, 02. august 2006 :green:

6591198[/snapback]

 

 

Stemmer!

Det blir 100GB mer. For litt mindre penger også.

Tror jeg må slenge på 600kr for truelife ultrasharp skjermen så jeg har det beste innen dell også, skjerm er viktig for foto!

Bedre oppløsning også.

 

Ville det kanskje være smartere å gå for det tilbudet i forhold til Acer? Virket som en skikkelig bra masking for summen!

Lenke til kommentar
Labtop >9000kr, Photoshop

 

Starter GK på media og kommunikasjon til høsten og skal gå til innkjøp på en labtop i denne prisklassen. Helst under 9000 kroner, og en som takler photoshop og evnt. filmredigering vi vil drive med.

Det er litt motstridende når du skriver over 9000kr i tittelen og under 9000kr i innlegget. Jeg regner med det er det siste du mener.

 

Håper du får en fin PC til å ha på lab'en (labtop) :)

Lenke til kommentar
Labtop >9000kr, Photoshop

 

Starter GK på media og kommunikasjon til høsten og skal gå til innkjøp på en labtop i denne prisklassen. Helst under 9000 kroner, og en som takler photoshop og evnt. filmredigering vi vil drive med.

Det er litt motstridende når du skriver over 9000kr i tittelen og under 9000kr i innlegget. Jeg regner med det er det siste du mener.

 

Håper du får en fin PC til å ha på lab'en (labtop) :)

6591319[/snapback]

 

Sovet litt for mye i mattetimene :blush:

Skrifeleif det der :D

 

Men blir nærmere 9600kroner nå, tror jeg greier å strekke meg til det.

 

Acer vs. Dell, hva ville DU valgt?

Endret av Oblivious
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...